Verejne prístupné defibrilátory (AED)

Dobrý deň,

chcel by som sa spýtať, či sa niekto niekedy venoval verejne prístupným defibrilátorom (AED) t.j. pridával do mapy emergency = defibrillator, pretože by sme sa tomu na našej vyčovacej hodine povenovali, doplnili by sme ich do mapy, len sme sa chceli spýtať, či už niekto na niečom takom robil.

A nápad pre freemap.sk, vykreslovať tieto zariadenia na mape :)

Filip Cirbus

kayle

Podla obsahu asi vo velkom nie, ale v Kosiciach sa snazili, je tam dost bodov na sebe.
https://overpass-turbo.eu/s/10xC

Dňa 25.11.2020 o 11:45 Filip C napísal(a):
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/acf4b510-193c-4aa5-972a-7be3a9f30967n%40googlegroups.com.

marton_tud

študenti zistili, že dáta by mohli mať na "Operačné stredisko záchrannej zdravotnej služby"

asi by bolo treba spísať nejakú dohodu - napr. pri ortofotomozaike je to zmluva medzi freemap.sk a GKU?

nech to nerobíme len tak, "partizánsky"

Peter

kayle

Nie je to partizánčina. Veď tu o tom píšete :)
Skúste im napísať čo chcete a tiež ako a načo tie dáta použijete. A uvidíme. Nebýva vždy problém s poskytnutím dát.
Potom len dajte vedieť, že sa podarilo a že takto idete ďalej postupovať pri zadaní dát. (možno bude debata na source tag-u)
Ak by ale bol problém, tak sa vieme aj ako OZ do toho vložiť.

Dňa 25.11.2020 o 12:21 marton_tud napísal(a):
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/e4f4453a-3dbb-4fc8-b734-d4a5f685f899n%40googlegroups.com.

marton_tud

tak fajn, ďakujem za info
Peter

ircd...@inmail.sk

Zvykol som ich pozerať cez openpoimap.org, mal som úmysel pridať chýbajúce, len zatiaľ nebol čas, tak budem rád keď ich pridáte po celom Slovensku.

Screenshot_2020-11-25 OpenPoiMap.jpg

Košičania mi pred 2 mesiacmi odpísali:
Kontaktujte Operačné stredisko Záchrannej zdravotnej služby SR, my nedisponujeme takýmito údajmi.

Vďaka za porozumenie.
S pozdravom
Ing. Vladimír Hosa, MPH
Hlavný zdravotnícky záchranár

Dátum: streda 25. novembra 2020, čas: 13:16:19 UTC+1, odosielateľ: marton_tud

Peter Dragun

Zdar, nejaké by mali byť aj na horských chatách: https://www.seas.sk/article/vysoke-tatry-defibrilatory-pre-dalsich-5-chat/220

pd ml

Martin Pukancik

May 22, 2024, 8:35:56 AMMay 22
to Openstreetmap Slovakia
Dobrý deň, všetkým,

chcel by som sa poradiť o možnostiach pridania bodov AED do OSM. Na SR existuje databáza  dnes 778 bodov  https://155.sk/mapa-aed/ (prevádzkuje OS ZZS SR). V OSM máme za SR 369 bodov https://openaedmap.org
Je možné to nejako hromadne importovať? Ak by trebalo súhlas OS ZZS SR skúsim ich kontaktovať.

S pozdravom

Martin Pukančík

Dátum: štvrtok 26. novembra 2020, čas: 11:17:56 UTC+1, odosielateľ: Peter Dragun

May 24, 2024, 4:42:19 AMMay 24
to Openstreetmap Slovakia
Ak by boli dostupné dáta v tabuľke, GPS súradnice, časy dostupnosti, popis umiestnenia môžem ich naimportovať/aktualizovať do OSM.

Dátum: streda 22. mája 2024, čas: 14:35:56 UTC+2, odosielateľ: Martin Pukancik

filip769

May 26, 2024, 12:21:03 PMMay 26
to Openstreetmap Slovakia
Tabuľku som spravil, ešte treba vyriešiť licenciu. Treba to však aktualizovať manuálne, pretože poloha je často aj 20 metrov od reálnej, otváracie hodiny nie sú štandardizované a hlavne časť AED je vo vozidlách. Určite viem povedať že na (minimálne nie všetky) fotky majú licenciu, lebo niektoré sú screenshoty Google Street View.
zoznam-aed-slovensko-26-05-2024.ods