deprecated tagging

synalik

Ahojte,
už nejaký čas mi JOSM pri kontrole odosielaných vecí vypisuje upozornenie "deprecated tagging -  is_in is deprecated". Pozeral som na wiki a píše sa tam:
The is_in tag in OSM is one of the earliest tags in OSM, and is still in common use.

Ale zase aj: As of March 2019 JOSM recommends to delete this tag and all its variations[1] as no longer needed.

Aký je váš názor? Môžeme mazať? Ak hej, viete viete to urobiť niekto celoplošne? Ak nie, nevadí, budem mazať, keď mi to príde pod ruku.
Dík.
Braňo

Aceman444

Zmena v JOSM:
https://josm.openstreetmap.de/ticket/17504

Osobne sa mi zda, ze v tej znacke je nekonzistentne urcenie oblasti, tiez je to nekompletne (napr. na nove ulice to nikto nedava), a nemyslim, ze to ktokolvek (ci aplikacie) pouziva.

Ja by som bol za odstranenie.

Dňa piatok, 17. mája 2019 0:04:49 UTC+2 braňo valach napísal(-a):

Jozef Riha

+1 za odstranenie. a ked uz sme pri tych hromadnych zmenach, co by ste povedali na hromadnu zmenu source=bing -> source=Bing?

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/7238796d-bf2f-43c3-901e-eb419201c345%40googlegroups.com.
Ďalšie možnosti nájdete na stránke https://groups.google.com/d/optout.

Peter Dragun

Zdar,
za mňa:
  1. zmazanie is_in: OK,
  2. bing -> Bing: OK
Želám peknú nedeľu.

pd

synalik

to peter....@gmail.com, osm...@googlegroups.com
Jose, ja zvyknem označovať Bing a k tomu pridám rok uvedený na mape Bingu... po automatickej zmene bude napr bing 2017 Bing 2017, alebo len Bing?

Odoslané z môjho telefónu Redmi 4X
Dňa Peter Dragun <peter....@gmail.com> používateľ 26. 5. 2019 12:32 PM napísal:
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/12c1844d-8fa8-4a9e-8590-c4b7f1e32bae%40googlegroups.com.