WeeklyOSM CZ 696

tomas.k...@gmail.com

to Republic, OpenStreetMap Czech, osm_sk
Ahoj, je dostupné vydání 696 týdeníku WeeklyOSM:

https://weeklyosm.eu/cz/archives/16868

* Bankomaty Spořky.
* Odkazy na Z-Boxy.
* Nemazat, aktualizovat!
* Umývání kol.
* Rozvoj osm.org.
* Linux Foundation.
* Zajímavé editace.
* Overture Maps.
* Kandidáti do rady.
* Konzultant pro FOSSGIS.
* SotM Europe 2023.
* Zemětřesení v Nepálu.
* #30DayMapChallenge.
* Věk objektů OSM.
* Nominatimu 4.3.2.
* Nedostupnost Bingu.
* Mapa fablabů.
* Uživatelské mapy Felt.
* Správné apostrofy.
* Kamenné zídky.

Pěkné počtení ...

Jakub Jelen

to osm...@googlegroups.com, Republic, OpenStreetMap Czech
Ahoj,
kdo to prekladal? "odkud jste byli?" hned na uvodnim obrazku zni dost ... nespravne.

Samozrejme rad pomuzu s nejakym review (kdyz uz se to snazim cist tak jako tak, ale ne vzdy mi to vyjde hned ...

Jakub

--
Túto správu ste prijali, pretože ste prihlásení na odber správ skupiny „Openstreetmap Slovakia“ služby Skupiny Google.

Ak chcete zrušiť odber tejto skupiny a prestať od nej prijímať e-maily, pošlite e-mail na adresu osm_sk+un...@googlegroups.com.
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/e106ffc3db3a47fbbeaa21058a4849f3%40gmail.com.

Marián Kyral

to OpenStreetMap Czech Republic, osm...@googlegroups.com
Ahoj,
Velmi se omlouvám za veškerou utrpěnou újmu. Přiznám, se, že jsem tentokrát ten obrázek kapku vyignoroval. Byl jsem asi myšlenkami u zítřejší prezentace :-D
Za pomoc s korekturou, nebo i hlášení chyb velmi velmi děkujeme. Jak se říká, nikdo není dokonalý. Nicméně, i na chybu se dá upozornit slušně. Co třeba příště zkusit něco jako:

"Ahoj, překlad popisu úvodního obrázku nezní moc česky. Lepší by bylo …"

nebo

"Ahoj, ve větě 'Petr představila…" je chyba.

Co myslíš?

Mimochodem, autoři jsou v tiráži ;-)

Marián

Jakub Jelen

Jan 26, 2024, 4:48:56 AMJan 26
to osm...@googlegroups.com, OpenStreetMap Czech Republic
Ahoj,
rad se pridam. Jen jsem se jeste nedozvedel jak. Super, mame git, ale predpokladam, ze mi nekdo musi udelat registraci. Kdo to bude? Jsou tam nejake pull requesty nebo se to pushuje rovnou?

Jakub

--
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/Dz.XC0f.6baelC4Cv3n.1bRu%7B0%40seznam.cz.