vkosorin - nový v skupine

Vladimir Kosorin

Ahoj všetci.
Hľadám niekoho, kto by mi povedal pár zásad o používaní OSM.
Písal som Acemanovi444, ale neviem či som použil správny kanál pre kontakt. Teraz sa mi podarilo dostať sa sem - do skupiny.
Najlepšie by bolo vybaviť to asi pri pive, niečo mi ukázať, zodpovedať mi pár otázok. Predpokladám, že by stačila hodinka.
PS: som aj na WhatsApe, Viberi

Dá sa cez Zoom, niektorý večer po 17:00.
Napíšte približne otázky/témy a nejaké 2-3 termíny.

Dátum: pondelok 7. februára 2022, čas: 13:19:24 UTC+1, odosielateľ: vkos...@gmail.com

Zdravim, ak mate otazky k tym chybam, ktore ste urobili, da sa odpovedat priamo tam, kde som vam napisal pripomienky (v komentaroch sad zmien). Vidim, ze ste aj Dodkovi tam odpovedali, takze Vam to funguje.

Ano ak mate nejake ine vseobecnejsie otazky, tak najlepsie na tomto fore, nech mozu komentovat viaceri.

Vitajte a dakujeme za zaujem ucit sa:)

Dátum: pondelok 7. februára 2022, čas: 13:19:24 UTC+1, odosielateľ: vkos
Ahoj všetci.

Vladimir Kosorin

Super že môžeme komunikovať. Nevedel som nadviazať spojenie.
Napísal som komentár k VarMar rehab na Vyšehradskej (duplicita) a pridal bod na Šustekovu 51-53 - tam je socha "Filip, Lasica, Satinský"

Dátum: pondelok 7. februára 2022, čas: 19:42:14 UTC+1, odosielateľ: Aceman444

Vladimir Kosorin

Rád by som videl, ako sa pridá nový bod - napríklad tá 3 socha - do mapy. Ukáže mi to niekto ?
Druhá možnosť je, že budem len upozorňovať na chyby a budú to robiť "profíci".

Dátum: pondelok 7. februára 2022, čas: 20:05:51 UTC+1, odosielateľ: Vladimir Kosorin

https://drive.google.com/file/d/1tmy9DL2DT-lXXu3m3VGPc6sMLYWDiuz0/view?usp=sharing

Dátum: pondelok 7. februára 2022, čas: 20:10:38 UTC+1, odosielateľ: vkos...@gmail.com

Vladimir Kosorin

Videonávod pomohol. Sochu Filip Lasica Satinský sa mi podarilo pridať. Vďaka. Ale zostala tam ešte POZNAMKA, ktorú neviem odobrať. Rovnako zostala pri Dennom centre na Vyšehradskej. Tam som tiež poznámku vložil na začiatku.

Dátum: pondelok 7. februára 2022, čas: 22:06:27 UTC+1, odosielateľ: filipk...@gmail.com

Poznámky fungujú tak, že po označení za vybavenú približne do týždňa zmiznú.

Pri ďalších úpravách nie je potrebné poznámky vytvárať, stačí len pridať sochu, cestu, potraviny do mapy.

Filip

Dátum: utorok 8. februára 2022, čas: 19:23:14 UTC+1, odosielateľ: vkos...@gmail.com