Vodafone'dan Gelen Cevap

Haydar Kömürcü

Vodafone Müşteri himzetleri ile yaptığım görüşme. Komedinin de ötesinde

Ben : Vodafone'dan 6 aydır 10000 mesaj içeren paketi aldım ama kullanamıyorum. Çünkü telefon üzerinden gönderemiyorum. İnternet üzerinden göndermem için bir program yok mu?

Esra Hanım : maalesef efendim. Kurumsal müşterilerimiz için bu hizmet mevcut.

Ben : Peki ben bu hizmetin parasını ödüyorum ama hizmeti kolaylaştırmak içn gerekli programı bana vermiyorsunuz. Yani ben bu programı kullanmak için firmamı kurayım.

Esra Hanım : Maalesef evet efendim.

Ben : Peki bu sorunu siz çözemediniz. Beni sorumu ve talebimi iletebileceğim birine aktarır mısınız?

Esra Hanım : Maalesef bu sorunu çözecek yetkili bulunmuyor efendim :))))))

Tebrikler diyorum başka bir şey demiyorum....