VUSLATIM SENLE

ENGİN NAMLI

to engin...@gmail.com
VUSLATIM SENLE

  www.antoloji.com/engin_namli
                   (yazışma adresi)
              engin...@hotmail.com
  ayrıca bu şiir aşağıdaki linke SLAYT olarak verilmiştir.

Antoloji'de arayın:
 Şiir Bölümü

Şiir / Şair Arama >>

 Bu şairlerimizi okudunuz mu? Bu kutuyu gizle!
bu da ne?
 Şiir Ana Sayfa
 Şiir / Şair Arama
 Şiir Listem
 Şair Listem
 Tüm Şairler
 Tüm Şiirler
 Yeni Şiirler
 Top100 Şiir
 A Listesi
 Günün Şiiri
 Rastgele Şiir
 MP3 Şiirler
 Resim Şiirler
 Şiir / Şair Ekleme
 Yetkili Şair Girişi
 Şiir Yarışması
 E-kitap
 Yorumlarım

Konularına Göre:
• Aile
• Allah
• Ankara
• Anne
• Asker
• Aşk
• Atatürk
• Ayrılık
• Baba
• Barış
• Bebek
• Doğum Günü
• Dostluk
• Gurbet
• Hasret
• Hayat
• İhanet
• İstanbul
• Kadın
• Mutluluk
• Ölüm
• Özlem
• Savaş
• Sevgi
• Sitem
• Umut
• Vatan

daha fazlası >>

  Hayatı  Şiirleri  Forum  Linkler  İstatistikler  Zevkler   [şaire mesaj]
 Engin Namlı

Tum Siirlerison siirsonrakioncekiilk siir

3
171

Vuslatım Senle

Seni özletecek bana ne yaptın
Daha sabahleyin tanıştın benle
Tutumlu gönlümden aşkımı kaptın
Anlaşılan o ki vuslatım senle

İşim gücüm artık sana ayarlı
Hayata bakışım daha duyarlı
Ezelden aşıkça sanki kalp yar'lı
Anlaşılan o ki vuslatım senle

Besbelli kunduran iziyle yerler
Yönündeki sesler sana git derler
İnsanı ümide hep sevk ederler
Anlaşılan o ki vuslatım senle

Aklım fikrim seni merak ediyor
Bir daha bu kız,hiç gelmez mi diyor
Haz dolu bekleyiş hoşa gidiyor
Anlaşılan o ki vuslatım senle

Sabır kemiriyor sanki içimi
Bu kadar çetin mi aşkın seçimi
Gözümde büyüyor şekli biçimi
Anlaşılan o ki vuslatım senle

Engin NAMLI 19:51 20.01.2008

Engin Namlı

(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.

Bu şiiri Antolojim'e ekleyeceğim
Bu şiiri bir arkadaşıma göndereceğim
E-kart olarak gondereceğim
Şiirin Printer Versiyonu
Şiire puan vereceğim

puan
10,0
(2 kişi)

yaz | oku

Şiir Hakkında
"HARİKA BİR ŞİİR, SİZİ KUTLARIM GENÇ KALEM. BİLAL ESEN."
Rumuz: duyguların tercümanı

Şiir hakkında yazılmış 12 adet yorumu okumak için tıklayınız..
Bu şiir ile ilgili düşüncenizi diğer şiirseverler ile paylaşmak ister misiniz?
Bu kutuyu bir daha görmemek için tıklayın

UYARI: Görüş bildirmek için Antoloji Üyesi olmak gerekmektedir ve Gönder butonuna bastığınızda duruma göre size şifre sorulabilir.

Bu şiirde hata varsa lütfen buraya tıklayarak bize bildiriniz..

  - tiklayin - Bu sayfaya link ver - tiklayin - Bu sayfayı birine gönder Bu sayfada hata var!

(c) Antoloji.Com, 2007. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Antoloji.Com'a aittir. Sitemizde yer alan şiirlerin telif hakları şairlerin kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır. Yayın Hakkı Notu

09.02.2008 10:09:35
lazer epilasyon ankara - İnsan Kaynakları - Burun Estetiği - Prefabrik - Sahibinden Araba İlanı - Emlak - Sadece Türkçe Oyunlar - evden eve nakliyat - Poşet - Work And Travel - lazer epilasyon - estetik - online alışveriş - rent a car - Çiçekçi - evden eve nakliat - gazeteler - Zayıflama Bandı - çiçekçi - çiçekçi - oyunlar - ankara nakliyat - bölme duvar - perde - perde - evden eve nakliat - Lastik - pimapen - casus telefon - estetik dişhekimliği - çiçekçi - Pdks Güvenlik Sistemleri - son dakika - stor perde - alışveriş - perde - estetik cerrahi - çiçek gönder - Psikoloji Psikolog - çiçekçi
[Buraya reklam verin]