Obaveštenje za javnost - Vanredna izborna Skupština OSB-a

Сава Лазић

Jun 11, 2024, 4:01:44 AMJun 11
to orijentiring
Poštovana orijentiring zajednico,

Žao mi je što moram da se nadovezujem na prethodno izneto "obaveštenje za javnost", smatrao sam da nema potrebe prvi javno da iznosim nešto što je moglo da bude rešeno lako i jednostavno adekvatnom komunikacijom lično ili u okviru Skupštine i delegata na Skupštini OSB-a.

S obzirom da je ovakvo obaveštenje prvo poslato klubovima članovima OSB-a, citiraću sam sebe sa odgovorom na isto:

"Ne želim da produbljujem ovu komunikaciju mejlom predsednika u ostavci niti da zamaram ljude da čekaju odgovore jedne ili druge strane na činjenice koje iznosi svako iz svog ugla. Njegovo je pravo da iznese svoje mišljenje i svoju stranu priče.

Treba imati u vidu da postoji druga strana priče i ja ću zadržati pravo da ukoliko prisutni na vanrednoj izbornoj Skupštini žele i traže da je čuju, rado ću ispričati sva dešavanja koja su dovela do prekida saradnje.

Sada ću samo reći da ja da sam gledao isključivo svoje lične interese danas ne bismo trčali na 2.5 km2 dve nove šumske karte urađene u roku od godinu i po dana,  kao i na velikom broju sprint karata nacrtanih i ažuriranih u proteklih 5.5 godina."

S obzirom da je sada, prethodnim obaveštenjem, uključena praktično cela orijentiring populacija u Srbiji, u obavezi sam da i na to odgovorim kako bih odbranio svoj ugled.

Početkom 2024. godine bili smo svedoci pokušaja da budem diskreditovan kao sportista nedodeljivanjem "zlatnog kompasa" za najboljeg seniora, a obrazloženje za to, totalno neosnovano, stiglo je sa privatne adrese tadašnjeg predsednika OSB-a koji je ujedno i član stručnog štaba. Tome se stalo na put na Skupštini OSS-a 3. marta.

Danas smo svedoci pokušaja da budem diskreditovan i kao sportski radnik, ali će se i tome stati na put.

Rezultati ni kao sportiste ni kao sportskog radnika ne mogu biti izbrisani. 5.5 godina rada u OSB-u na optimizaciji celokupnog poslovanja Saveza nije mala, niti jednostavna stvar, a sve u želji da se što više ostvari i uradi za orijentiring zajednicu. Ako budem imao priliku i ako mi bude od strane Skupštine OSB-a ukazano poverenje, radiću to i u narednom periodu, a ako ne, kao što sam se povukao iz reprezentativnih aktivnosti jer ne želim da učestvujem u neprofesionalnom radu pojedinaca koji nisu odškrinuli vrata profesionalnog sporta da bi razumeli sve neophodno za ostvarivanje vrhunskih rezultata, tako ću se povući i iz rada OSB-a.

Za kraj ću se malo našaliti - kao što je Haris Džinović kriv "što je samo dav`o", tako sam i ja kriv što sam samo mnogo radio.

Srdačan pozdrav,

Sava Lazić
Generalni sekretar OSB-a