nastup na Evropskom prvenstvu za mlade u Svajcarskoj

已查看 18 次
跳至第一个未读帖子

Serbian Orienteering Federation

未读,
2008年9月12日 01:20:062008/9/12
收件人 Aleksandar、bane、Borut Kirbus、Boza Jovanovic、dejan ilic、Dragan Pavlović、drgana matic、dzagorac、Irina Juhas、Jelena Jovanovic Babic、marko、Milorad Stanojkovic、Milovan Markovic、Miroslav Stevanovic、nikola zivanovic、Obilic、OK JASENICA、OT Rtanj、palinkas sasa、PD POBEDA、Predrag Cavic、PSD AVALA、rade gasparovic、RUDAR GEOLOG、Sasa Palinkas、Slobodan Ivkovic、Snezana Todosic、STRAZILOVO、Vanja Trifunovic、Vujadin S Zagar、Zoran Pejic、orijen...@googlegroups.com
Postovani

Juce je selektor Miroslav Stevanovic objavio siri spisak mlade reprezentacije Srbije za odlazak u Svajcarsku i ucesce na Evropskom prvenstvu za mlade u orijentiringu koje se odrzava od 09 do 12 oktobra 2008.
Na sirem spisku nalaze se: JASENICA (Maja Karic, Tadija Trifunovic, Luka Markovic), POBEDA (Damjan Babic), RUDAR GEOLOG (Djordje Arizanovic), MASLACAK (Aleksandra Jelic), BEOGRAD (Nemanja Gasparovic), POLICAJAC (Lidija Radulovic), OBILIC (Marko i Marina Stevanovic).

Do 20 septembra donece se odluka o konacnom spisku putnika za Svajcarsku, a detalji oko putovanja, izbora i drugo, poslati su na adrese klubova koji imaju kandidate za reprezentaciju.

Orijentiring Savez Srbije
Postanski fah 299
11000 Beograd
SERBIA
E mail: j...@orijentiring.org.yu
mob:+381 62 228 553
www.orijentiring.rs

Rade Gasparovic

未读,
2008年9月13日 00:46:452008/9/13
收件人 Serbian Orienteering Federation、Aleksandar、bane、Borut Kirbus、Boza Jovanovic、dejan ilic、Dragan Pavlović、drgana matic、dzagorac、Irina Juhas、Jelena Jovanovic Babic、marko、Milorad Stanojkovic、Milovan Markovic、Miroslav Stevanovic、nikola zivanovic、Obilic、OK JASENICA、OT Rtanj、palinkas sasa、PD POBEDA、Predrag Cavic、PSD AVALA、RUDAR GEOLOG、Sasa Palinkas、Slobodan Ivkovic、Snezana Todosic、STRAZILOVO、Vanja Trifunovic、Vujadin S Zagar、Zoran Pejic、orijen...@googlegroups.com
neprimereno,
očekujemo da neko od zvaničnika javno objasni zašto se čekoalo da za manje od mesec dana od održavanja juniorskog evropskog prvenstva se donosi odluka za nastup tih mladih takmičara, kako da za učešće nije uzet kao osnovni kriterijum sportski rezultat u obzir, kada će se definitivno klubski obojeni ljudi iz saveza skloniti i početi baviti orijentisanjem a ne ovim poslovima kojima nisu dorasli, pozdrav.

Lazar

未读,
2008年9月13日 11:47:112008/9/13
收件人 Orijentiring
Dobar komentar,

A i imam jos jedno pitanje, ljudi sta je presudan faktor za ulazak u
reprezentaciju?????

> Da li je to Bodovanje, ili ako nije zasto uopse postoji??( da li samo da bi neko imao sta da radi kod kuce ili eto samo tako da ga ima)....

> Da li su to drzavna prvenstva??? (licno ne vidim kakvu to vecu trku predstavljaju u odnosu na druge, nema nikakve razlike osim sto pise "drzavno prvenstvo")

> [...]

Nemojte shvatiti ovo kao kritiku, vec kao primer resavanja
nezadovoljstva i stavi tacku na to ko je dorasao za reprezentaciju, a
ko treba jos trenirati!!!

Pozdrav od mene,
Lazar

Milanka Arsic

未读,
2008年9月15日 03:29:582008/9/15
收件人 Serbian Orienteering Federation、Aleksandar、bane、Borut Kirbus、Boza Jovanovic、dejan ilic、Dragan Pavlović、drgana matic、dzagorac、Irina Juhas、Jelena Jovanovic Babic、marko、Milorad Stanojkovic、Milovan Markovic、Miroslav Stevanovic、nikola zivanovic、Obilic、OK JASENICA、OT Rtanj、palinkas sasa、PD POBEDA、Predrag Cavic、PSD AVALA、rade gasparovic、RUDAR GEOLOG、Sasa Palinkas、Slobodan Ivkovic、Snezana Todosic、STRAZILOVO、Vanja Trifunovic、Vujadin S Zagar、Zoran Pejic、orijen...@googlegroups.com
Postovani,

zbog privatnih obaveza nisam imala vremena da otvorim postu.
Volela bi da mi selektor M. Stevanovic objasni zasto na listi za nastup na Evropskom prvenstvu nema Munjasa i Gasparovića.
Pomenuti juniori svojim rezultatima zavrednjuju da predstavljaju nasu zemlju na E prvenstvu.
Mozda ih je selektor kaznio sto su na BOC-u nastupali u kategoriji od 20 godina a znamo i razlog zasto su na BOC-u nastupali u navedenoj kategoriji.
Molim selektora M. Stevanovića i one koji ga podrazvaju da mi objasne zasto se stavljaju starije pionirke u kategoriju juniorki, da bi se popunio broj ili??
Nazalost članove UO tj. mene niko nista ni ne konsultuje, moj stav kao člana UO da na E prvenstvo treba da idu najbolji i Branislav Radosavljević,  nema svrhe da na E prvestvo idemo u punom sastavu, jer to je samo bacanje novca.

Pozdrav,
Milanka Arsic
član UO
回复全部