Ostavka predsednika OSB-a, obavestenje za javnost...

Dejan Nikolić

Jun 11, 2024, 1:53:25 AMJun 11
to Orijentiring
Poštovani,
Iako član OSS preko deset godina ovo ce biti moje prvo obraćanje široj O-zajednici,
nažalost u negativnom kontekstu... Ostavka predsednika saveza nije beznačajan dogadjaj i moja je dužnost i obaveza da moje stavove i razloge podelim sa vama.
Bez obzira na aktuelnu situaciju, zahvalio bi se UO OSB i sekretaru takodje, jer mislim da smo u ovom predhodnom periodu kada se sve sabere imali uspešnu saradnju, čak su i neki rekordi srušeni...
Kao jos uvek predsednik iako u ostavci iskoristio bih ovu priliku da pohvalim i da se posebno zahvalim clanu UO Aleksandru Vučetiću, nasem Profi...
Osobi sa uvek pozitivnim stavom i neverovatnom energijom...

"Hvala ti, profo..."

Sve moje poglede i stavove, kao i ostavku imate u prilogu...
tako je sve transparentno...

Sa poštovanjem,
Nikolić Dejan

Ostavka predsednika OSB, obaveštenje za javnost.pdf
Ostavka OSB.pdf