популаризација оријентиринга

已查看 60 次
跳至第一个未读帖子

Boško Jelačić

未读,
2017年11月28日 18:22:162017/11/28
收件人 Orijentiring
На порталу који сам покренуо средином маја ове године, можете објављивати све вести из оријентиринга, најаве догађаја,..., постављати фотографије. До сада је постављена једна репортажа (захваљујем се Стевану на прелепом тексту и фотографијама).
Лично, мислим да би требало више радити на промовисању овог спорта. Ја обезбеђујем простор, а на вама је колико ћете га искористити. Од јуна до сада, порасла је посећеност порталу а, преко 20 спортских савеза шаље информације о својим активностима, које најажурније објављујем... Једино правило - нема вести о фудбалу, политици и старлетама.

портал:

Објављена репортажа:
http://asrbija.com/vest-ОriЈЕntiring-28303

Вест: