Ikasleen ibilbideak eta ikasketak

Irene Ruiz Sancho

to orientasare
Egun on,

Berria naiz eta nire ikastetxean hasi dira ibilbideen inguruan galdezka: zer egin DBH eta gero? Oinarrizko lanbide heziketa non eta zer ikasi? Eta karrera hau egiteko zein batxilergo egin beharko nuke?

Oso galdetu nago Orientazio akademiko-profesional honetan. Non begiratu ditzaket Lanbide heziketako aukerak? Gehien bat oinarrizko lanbide heziketa, non eta zer ikasi.

Edozein informazio eskertuko nuke. Gutxienez jakiteko non bilatu dezakedan informazioa.

Eskerrik asko hemen ematen duzuen informazioagatik.

Ana Maria Diez Alvarez

to orien...@googlegroups.com

Hau idatzi du Irene Ruiz Sancho (ire...@iesastrabuduabhi.net) erabiltzaileak (2021 abe. 13, al. (10:10)):

Oier Palacios Egiguren

to orientasare
Kaixo,

Pasatu dizuten esteketan den dena daukazu. Lehenak ivac-kei-ra eramaten zaitu. Hor behin familiaren barruan, eskuinaldean familia horrek dituen zikloak ikus daitezke mailaka, (OLH, erdi maila eta goi maila).
Behin ziklo bat aukeratuta, ezker aldean ziklo horren informazio guztia daukazu (irakasten duten zentroak barne).

Ondo izan!!!

Irene Ruiz Sancho

to orientasare
Mila esker!

Irene Ruiz Sancho

to orientasare
Eskerrik asko pasatutako informazioagatik, oso erabilgarria izan zait.

Honetaz aparte batxilergoekin ere nahastuta nabil. Non begiratu dezaket zein batxilergo daude eta bakoitza eginda zein ikasketara pasatu ahal zaren? Hau da batxilergo bakoitzak zein karrera edo zein heziketa ziklo egiteko bideak irekitzen dituen?

Mila esker zuen laguntzagatik benetan.

Inmaculada Eizagirre Almandoz

to orien...@googlegroups.com
orientasaren dator dena.

Hau idatzi du Irene Ruiz Sancho (ire...@iesastrabuduabhi.net) erabiltzaileak (2021 abe. 16, og. (11:57)):

Amaia Garcia Otaegi

to orien...@googlegroups.com
Honek agian laguntzen dizu.

Hau idatzi du Irene Ruiz Sancho (ire...@iesastrabuduabhi.net) erabiltzaileak (2021 abe. 16, og. (11:57)):
DBH ondoren 2020 (1).pptx

Silvia Ortiz

to orientasare
Kaixo,

Datorren urtean eta LOMLOE dela eta batxilergoko ibilbide berria izango dugu eta aldaketa batzuk

Hau da Ministerioko orrialdean agertzen dena

image.png

DBH onodrengo PPTa aldatu beharko dut. Bitartean bota begirada honi

Ikusi duzuenez Batxi generala agertzen da eta beste alde batetik Batxi 2. mailan zientzietan, giza zientziarako matematika egin ahal da.

Laster berri gehiago izango ditugu.

Lidia Vazquez

to orien...@googlegroups.com
Nire ikastetxeko irakasle batek esan dit orain posible dela Batxillergoa hiru mailatan egitea. Berak jakin nahi du zein ikastetxetan eta noiz egin behar duten matrikula hori.

Dekretuan jartzen du datorren ikasturtean martxan jarriko dute.

Norbaitek daki zehatz mehatz ea nola  hau gauzatuko duten.

Lidia Vázquez Cuena
BALLONTI BHI
Orientatzailea

Hau idatzi du Silvia Ortiz (orien...@gmail.com) erabiltzaileak (2021 abe. 16, og. (13:53)):

Ana Maria Diez Alvarez

to orien...@googlegroups.com
Eguerdi on:
Ni hori bilatzen egon nintzen eta informazioa jaso nuen Ategorrin (Erandio) posiblea zela egitea. Baina baldintza batzuk daude: 18 urte betetzea izatea edo urte horretan betetzea, arratsaldez eta 3 ikasturtetan zehar.
Ondo izan
Ana

Hau idatzi du Lidia Vazquez (lidiav...@ballontibhi.net) erabiltzaileak (2021 abe. 20, al. (11:57)):

Eskarne Aranoa

to orien...@googlegroups.com
Kaixo!
Gizarte Zientzietako Matematikarena ez da akats bat izango? 1. mailan eman gabe, nola emango da 2. mailan?

Eskarne