OLH-n sartzeko ikasleen adostasuna

lidia jaca

to orien...@googlegroups.com

Kaixo guztiei!

Irakurtzen dudanez OLH-n sarteko ikasleen adostasuna idatzitz ez da beharrezkoa?

Gurasoen edo tutore legalen adostasuna bai, baina ikaslearena ez

Horrela da?

Konfirmatu mesedez

Mila esker guztiei

Lidia Jaca
BIDEBERRI BHI-ko orientatzailea
Orientadora del IES BIDEBERRI

Serapio Mugika 31, 20016 Donostia
Tl: 943-899251

image.png

bide...@bideberri.eus

Mezu elektroniko honek eta, hala badagokio, honekin batera doan edozein eranskinek, horren hartzaileari bakarrik zuzendutako isilpeko informazioa dauka. Debekatuta dago horren informazioa zabaltzea, kopiatzea zein beste batzuen artean banatzea.

Adi! Baliteke mezu honen zatiren bat edo mezu osoa legez babestuta egotea. Mezuak badu bere hartzailea. Okerreko helbidera heldu bada (helbidea gaizki idatzi, transmisioak huts egin...) eman abisu igorleari, korreo honi erantzunda. Kontuz! Mezua ez bada zuretzat, ez erabili, ez zabaldu beste inori, ez kopiatu eta ez baliatu. E-mail hau inprimatu baino lehen egiaztatu inprimatzeko beharra.

Este correo electrónico y, en su caso, cualquier fichero anexo al mismo, contiene información de carácter confidencial exclusivamente dirigida a su destinatario. Queda prohibida su divulgación, copia o distribución a terceros.

 ¡Atención! Este mensaje parcial o totalmente puede estar protegido por ley. Está dirigido a la persona destinataria. Si usted lo recibe por error (por contener una dirección errónea, por fallo en su transmisión…) avise al remitente contestando a este mismo correo. ¡Atención! Si el mensaje no es para usted no haga uso de él, no lo transmita a nadie, ni lo copie o haga uso de su contenido. Antes de imprimir este e-mail piense bien si es necesario hacerlo.

Rosa Ortega

to orientasare
Ez, OLHn sartzeko aginduan familiaren adostasuna bai baina ikasleari buruz ez dute ezer aipatzen. Komeni da, ordea, ikaslearen onespena lortzea, nire ustez. Ongi izan!

--

lidia jaca

to orien...@googlegroups.com
Mila esker

Lidia

Libre de virus. www.avast.com

Maria Fernandez Etxebarria

to orien...@googlegroups.com
Kaixo denoi,
Baina OHLra ikasle bat bideratzeko, eranskiñen bat siñatu behar du familiak? edo guk sortutako dokumentu bat da? Adostasun hori jaso dugulako konfirmatzeko...
Eta Dibertsifikazioarekin berdin, Herri ikastetxetako plataformatik egiten da eskaera, baina siñatutako dokumenturik ez da bidali behar ezta?

mila mila esker!!

María Fernández Etxebarria
AIXERROTA BHIko Orientatzailea
Tlfnoa: 94 428 0144

Hau idatzi du lidia jaca (jaca...@gmail.com) erabiltzaileak (2021 eka. 2, az. (18:19)):

Maria Fernandez Etxebarria

to orien...@googlegroups.com
Listo, konponduta nire zalantzak OLH eta Diberreko siñaduren inguruan

mila esker ta barkatu!
María Fernández Etxebarria
AIXERROTA BHIko Orientatzailea
Tlfnoa: 94 428 0144

Hau idatzi du Maria Fernandez Etxebarria (irfer...@aixerrotabhi.eu) erabiltzaileak (2021 eka. 3, og. (13:36)):

Zarate, Silvia

to orien...@googlegroups.com
Kaixo EKipo:

Nik galdera berbera dut, familiak sinatu behar duen dokumentua zein da? Horrez gain, orientazio dokumentua zein da? Hau eskatu didate eta ez dakit zein den?

Mila esker

Rosa Ortega

to orientasare
Orientasaren Lanbide Heziketaren atalean ipini dudana kopiatuko dizut

OLHn izena emateko dokumentazioa: 2021ko ekainaren 30 arte.

Eskaera aitak, amak edo legezko tutoreak aurkeztu beharko du adin txikikoa bada (familia liburua beharko dute)

  • ikaslearen nortasuna eta adina egiaztatzen dituen dokumentua, eta helbide elektronikoa jakinaarzpena jasotzeko
  • gurasoak edo legezko tutoreak ados daudela dioen dokumentua (eredu bat)
  • aurreko maila egin duen ikastetxeko ikasketen ziurtagiria (EAEn ikasi badu, ez du ezer eraman behar, aplikazioan baitago)
  • tutorearen aholku orientatzailea, irakasleek egindako proposamena biltzen duena.  Ikasleen Noten aplikatiboan dago.
Orientazio-aholkua dela eta, agian komeni da inprimatuta eramatea, badaezpadan. Ongi izan!

Unai Zubiaur

to orien...@googlegroups.com
Kaixo Rosa,
OLHko azken aginduan nik ez dut aurkitu familiaren adostasuna jasotzen duen dokumenturik aurkeztu behar duenik. Nik irakurri dudana da:
- OLHko zikloetan sartzeko baldintzetan, "irakasleek familiei edo legezko tutoreei proposatzea interesfunak OLHko ziklo bat has dezan." Baina hori idatziz jaso behar denik ez du esaten puntu horretan.
- Ikaslea adin txikikoa denean gurasoekin joan behar duela eskaera egitera eta familia liburua eraman behar duela.
Egongo da baina nik ez dut besterik aurkitzen. ☺️
Unai Zubiaur

Rosa Ortega

to orientasare
Unai, egia da aginduan ez duela jartzen familiaren adostasuna idatzita jaso behar denik, baizik eta familiari OLH aukera proposatu izana, zuk diozun moduan. Dena den, nire ustez komeni da idatzita jasotzea, tramite hori egin dela ziurtatzeko. Eta familia ez badago ados, ez dago zer egiterik, ezta?

Bigarren gaiari dagokionez, niri ere kostatu zait aginduan hori aurkitzea baina egon badago (11. orrialdean). Ongi izan!
screenshot-www.euskadi.eus-2021.06.07-12_02_57.png