Goi maila online

julen valderrama fernandez

to orien...@googlegroups.com
Kaixo. Gizarteratzeko goi mailako zikloa ikasteko aukerak bilatzen aritu naiz eta honako honekin egin dut topo.  Online ikasteko aukera bat da eta azterketak presentzialak Bilbon ditu.

Deitu diet eta esan didatenez ikasketa eta titulua ofizialak dira. Baina galdetu nahi nizuen. Ezagutzen duzue? Benetan ofizialak dira? Titulua lortuta beste edozein ikastetxetan egindako ikasketen balio bera du? Unibertsitatera joateko aukera eman, lan egiteko...

Eskerrik asko zuen laguntzagatik.

ALOÑA GARMENDIA LASA

to orien...@googlegroups.com
Nik ez dut ikastetxe hau ezagutzen baino titulu ofiziala dela dirudi. Hala ere, begiratu al duzu zenbat kostatzen den?!!!! Beldurtuta gelditu naiz.

Derrigorrez izan behar al du "Urrutiko" formatuan ikastea?

Egia esan, EAEKo Urrutiko Lanbide Heziketako Institutuan ez da Gizarteratzea eskaintzen.

Hau idatzi du julen valderrama fernandez (jule...@gmail.com) erabiltzaileak (2021 eka. 3, og. (08:48)):
--

Oharra: Mezu hau hartzaileari bakarrik dago zuzenduta, legez babestuta dagoen isilpeko informazioa izan dezake, eta ez du nahitaez adierazten IES USANDIZAGA-PEÑAFLORIDA-AMARA BHI-ren iritzia. Oker bat dela-eta mezu hau jaso baduzu, arren eskatzen dizugu lehenbailehen jakinaraz diezaguzula guri posta elektronikoz, eta mezua ezaba dezazula, bai eta bertan erantsitako edozein dokumentu ere. Era berean, jakin ezazu legez debekatuta dagoela mezu hau eta beroni lotuta legokeen beste edozein dokumentu banatzea, kopiatzea eta erabiltzea, horren helburua edozein delarik. Eskerrik asko.

Aviso: Este mensaje va dirigido, de manera exclusiva, a su destinatario y puede contener información confidencial  y/o estar legalmente protegida y no necesariamente refleja la opinión de IES USANDIZAGA-PEÑAFLORIDA-AMARA BHIEn caso de haber recibido este mensaje por error, le rogamos que, de forma inmediata, nos lo comunique mediante correo electrónico remitido a nuestra atención y proceda a su eliminación, así como a la de cualquier documento adjunto al mismo. Asimismo, le comunicamos que la distribución, copia o utilización de este mensaje, o de cualquier documento adjunto al mismo, cualquiera que fuera su finalidad, están prohibidas por la ley. Gracias.

julen valderrama fernandez

to orien...@googlegroups.com
Bai, ikusi det prezioa, garestia da bai. Baina esan duzun bezala EAEKo Urrutiko Lanbide Heziketako Institutuan ez da Gizarteratzea eskaintzen. Hortaz, modu presentzialean plazarik lortu ezean... aukera gehio bilatzen ari naiz, eta hau topatu dut.

ZENIKAZELAYA AINTZANE

to orien...@googlegroups.com
Egunon:
Goi malako gradu hori aurten Zulaibar ikastetxean ere eskeiniko dute.
Zulaibar-  Zeanuri- Arratia- Bizkaia

Ondo izan,
Aintzane

Bº. Elexalde Auzoa - 48960 Galdakao (Bizkaia)
Tel. 944 561 365 - Fax 944 571 757

Iñaki Trápaga Iglesias

to orien...@googlegroups.com
Baina, Zulaibarren ON-LINE?. Zeren eta Zulaibar be kontzertatua da, ordaindu biko da.
Bizkaian leku gehiago daoz, bai publiko zein pribatu. Publikoak Erandio eta Txurdinaga (arratsaldez). Kontzertatuak Gurutze Gorrian, Artagan, Calasanz, San Luis, e.a... https://www.euskadi.eus/contenidos/informacion/lheskaintza/es_def/adjuntos/FP_PorCiclosOsoa_2021_2022.pdf

--
Iñaki Trapaga
Ellacuria Zurbaran BHI-ko orientatzailea

Ellacuria eraikina -  Zurbaran 34 - Bilbo- 944 287 896
Zurbaran Eraikina - Zumaia 1 - Bilbo - 944 287 895

ZENIKAZELAYA AINTZANE

to orien...@googlegroups.com
Zulaibarrekoa presentziala da. 21-22 ikasturtean zabalduko dute. Kontzertatua da eta autobusa dute haraino joateko.