אנשים יקרים!! בימים אלו אנחנו מתחילים לעשות את הסרט עליינו "בתקופת הזהר" שלנו,את עריכת הסרט לקח על עצמו לא אחר מאשר אורי מורג (זה הזמן לתת לו בפירגון-מגיע לו) מכיוון שעבר הרבה זמן קשה למצוא חומר מצולם,לכן עיקר התוכן יהיה מתמונות שלכם!!! אנחנו מרכזים את החומר עד סוף יולי, אתם מוזמנים לשלוח כל מה שתרצו מאותה התקופה. סמדר את הקלטת הלוהטת שלך.... תעבירי בבקשה אלי...... שבת נעימה לכככווולללככםם ! ורוצו לאלבומים הישנים