[‏מאמאזון‏] ‏‫הי, אנחנו מסבלטים דירה בת 4 חדרים באזור בזל בת"א...‬‏

0 views
Skip to first unread message

Betty Goren

unread,
Jun 23, 2013, 10:05:07 AM6/23/13
to מאמאזון
הי, אנחנו מסבלטים דירה בת 4 חדרים באזור בזל...
Betty Goren 23 יוני 17:04
הי, אנחנו מסבלטים דירה בת 4 חדרים באזור בזל בת"א בתאריכים 8.8-30.8. ניתן למצוא תמונות בפרופיל האישי שלי. https://www.facebook.com/betty.goren/posts/10151647988784523
צריכים דירה באוגוסט?

מעונינים לסבלט את הדירה המקסימה שלנו הממוקמת באבן גבירול-בזל בת"א. התאריכים 8...

הצגת פרסום בפייסבוק‏ · ‏עריכת הגדרות דוא"ל‏ · השב על דוא"ל זה כדי להגיב.
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages