takım iletişimi

0 views
Skip to first unread message

or-ta-m

unread,
Nov 4, 2007, 11:46:48 AM11/4/07
to or-ta
arkadaşlar mrb

bu mail size geldi ise takıma katılım sürecine dahil edildiniz belli
bi süre sonra(yönetim kuruluna raporların werilip uygn görülenler)
aramazda ve avkampus sitesinde gerekli unvanları alıp etkinliklere
başlıyacaz şimdiden herkese başarılar:):):)

admins...@gmail.com

unread,
Nov 23, 2007, 5:09:19 AM11/23/07
to or-ta

teşşekür:D
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages