Pytanie

Iron Bone

Aby otworzyć panel z pocztą historią itp zazwyczaj ide myszką do lewego
końca ekranu i tam klikam. Pytanie: czy jest możliwe tak skonfigurowanie
opery by panel ten otwierał sie innym gestem myszy.
Potrzebuje tego bo pod linuxem i Compizem mam zawsze po lewej stronie
ekranu linijke pixeli które nie mależą do Opery a do systemu - wtedy nie
moge panelu otwierać na "slepo" przesuwając myszkę do oporu w lewo

I.B.

--
Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:
http://www.opera.com/

Ryszard

Dnia 09-11-2007 o 13:58:00 Iron Bone <iron...@wp.pl> napisał(a):

> [...]
> ekranu linijke pixeli które nie mależą do Opery a do systemu - wtedy nie
> moge panelu otwierać na "slepo" przesuwając myszkę do oporu w lewo

Pominąwszy drobny szczegół, że kliknięcie w krawędź przełączającą nie jest
gestem myszy to tak.
Akcja:
Set alignment, "hotlist", 6 | Set alignment, "hotlist", 0
przypisuje do tego samego gestu otwieranie|zamykanie paneli. A przykładowo
samo
Set alignment, "hotlist", 0
powoduje zamknięcie.
Gdzie, co i jak wpisywać - nie wiem jakie chcesz mieć gesty, więc szkoda
czasu na pisanie przykładu. Poczytaj
http://testopery.terramail.pl/754/klawisz.html "przetłumacz" sobie na
Operę 9.24 - np. zamiast "Plik - Preferencje - Mysz i klawiatura" teraz
jest "Narzędzia - Preferencje - Zaawansowane - Mysz i klawiatura" i albo
zrobisz sam, albo będziesz w stanie postawić precyzyjniejsze pytanie.

Możesz też wcisnąć [F4] i sprawdzić, czy efekt wciśnięcia Cię
usatysfakcjonuje.

--
http://www.testopery.terramail.pl/

Emil Smolenski

Iron Bone <iron...@wp.pl> rzecze:

> Aby otworzyć panel z pocztą historią itp zazwyczaj ide myszką do lewego
> końca ekranu i tam klikam. Pytanie: czy jest możliwe tak skonfigurowanie
> opery by panel ten otwierał sie innym gestem myszy.

Tak. Preferences -> Advanced -> Shortcuts -> Mouse Setup.

> Potrzebuje tego bo pod linuxem i Compizem mam zawsze po lewej stronie
> ekranu linijke pixeli które nie mależą do Opery a do systemu - wtedy nie
> moge panelu otwierać na "slepo" przesuwając myszkę do oporu w lewo

Proponuję skonfigurować obecny lub wybrać inny Window Manager, który
dla zmaksymalizowanego okna nie pokazuje jego krawędzi (bo pewnie o to
chodzi).

--
am

IronBone

Dzięki za odpowiedź

> Proponuję skonfigurować obecny lub wybrać inny Window Manager, który
> dla zmaksymalizowanego okna nie pokazuje jego krawędzi (bo pewnie o to
> chodzi).

Niestety jak w moim Gnomie włącze efekty pulpitu to za nic nie mogę
wyłączyć krawedzi - wiąże się to pewnie z efektem cube (lub podobnym)
gdzie można np. przechodzic na poszczególne pulpity przesuwając myszkę do
krawędzi.
Jeśli by sie komuś cos takiego udało zrobić to chętnie bym to właśnie
zastosował - ale tu raczej chyba muszę pytać na innej liście

Jeszcze raz dzięki

I.B.

mac...@eldesign.eu

Jakieś dwa tygodnie temu, na skutek synchronizacji zniknęły mi wszystkie
zakładki. Czekałem te dwa tygodnie w nadziei, że może się jednak pojawią.
Niestety nic z tego.

Wiecie może w jaki sposób zgłosić problem i poprosić obsługę techniczną
Opery o odzyskanie danych?

Przeszukałem opera.com, my.opera.com i dev.opera.com.

Jedyne co znalazłem to fora, na których ludzie też mają taki problem, bez
rozwiązania, oraz system zgłaszania bugów. Żaden z tych systemów mi nie
pomoże.

John Kowalski

> [...]
>
> Jedyne co znalazłem to fora, na których ludzie też mają taki problem,
> bez rozwiązania, oraz system zgłaszania bugów. Żaden z tych systemów mi

Nie wiem jak Ci pomóc, ale jeśli jest to taki powszechny problem, to czas
zrobić lokalny backup zakładek (poprzez np. wyeksportowanie ich do pliku
html - co nb. właśnie zrobiłem.)
Nasuwa się jednak następne pytanie - jak zrobić backup Notatek (Notes).
Pozdrowienia
Roman

mac...@eldesign.eu

to opera.polish

kopia bezpieczeństwa w html nie jest dobrym pomysłem

nie ma problemu ze zrobieniem pełnej kopii

opera przechowuje wszystkie zakładki w pliku [bookmarks.adr],
a notatki w pliku [notes.adr]

oba pliki znajdują się w folderze [~/.opera] w linuksie
oraz [:\Documents and settings\Zbyszek\...\...\Opera] w Windows

dokładną lokalizację można ustalić wpisując na pasku adresu
[opera:about], zamiast adresu strony

oba pliki wystarczy skopiować w bezpieczne miejsce
--
Using Opera's revolutionary email client: http://www.opera.com/mail/