Poczta (M2) w Operze

jac...@go2.pl

Cześć
Czy ktoś wie jak przenieść poprawnie katalog mail w inne miejsce? Do tej
pory robiłem to tak:
1. Przekopiowywałem katalog mail gdzie chciałem.
2. Poprawiałem ścieżkę do niego w opera6.ini
i działało. A od jakiegoś czasu Opera ignoruje cały wspomniany plik
łącznie ze ścieżką. Jak uruchomię Operę odwołując się wprost do opera.exe
to mam otwartą bez poczty i kont pocztowych. Reinstalacje i downgrady nie
pomagają. Pomaga jedynie wywołanie *\opera.exe settings/ ścieżka do
opera6.ini, ale to półśrodek.

--
Jacek

Jacek Maciejewski

Dnia 19-01-2010 o 19:10:21 <jac...@go2.pl> napisał(a):

> Czy ktoś wie jak przenieść poprawnie katalog mail

Odkryłem że w Operze istnieje dostęp do plików konfiguracyjnych przez
wpisanie w pole adresu opera:config. Jeśli się tam w sekcji Mail określi
umiejscowienie katalogu mail to Opera raczy to zauważyć. Zatem - nie
dłubać w plikach "ręcznie", korzystać z dostępu via opera:config. Ciekawe
na jak długo to pomoże

--
Jacek