Pomocy! Znikło :-(

nonono

Witam,

po autoupdacie do Opery 10.51 znikł mi pasek (nie wiem jak go nazwać).
Chodzi o ten, gdzie były rozwijalne menu. W pierwszym od lewej była
np. możliwość eksportu zakładek, kontaktów itd. Gdzieś tam dalej
narzędzia, opcje. Po prostu szok - nie mam w tej chwili prawie żadnej
możliwości konfiguracji. Szukałem, ale wszystkie paski które
uruchamiam pod "wygląd" (prawy klawisz myszy) nie pokazują pożądanego
paska. Jak go odzyskać?

Dziękuję

John Kowalski

Nie panikuj !
Po lewej stronie od zakładek otwartych stron, jest nowe czerwone logo
Opery (jego dolna część).
Jak na niego klikniesz to zobaczysz wszystkie opcje paska Menu.
Jedną z nich jest opcja by go przywrócić.
Pozdrowienia
Roman

PS. Wydaje mi się że po bezowocnych poszukiwaniach czyjegoś posta sprzed
lat nt. jak zmusić Operę by nie robiła czegoś co nazywa się "focus
stealing" moje modlitwy zostały spełnione.
Opera 10.51 wydaje się to teraz mieć wyłączone jako ustawienia domyślne.
Mogę więc sobie spokojnie klikać na odnośniki w poczcie (Thunderbird) a
Opera je otwiera w tle. Kiedy skończę z pocztą, wszystko czeka już otwarte.
Do tej pory musiałem Operę zmniejszać po każdym kliknięciu na odnośnik....