9.50 beta

piotrek walczak

Witam...

Gdzieś przyuważyłem, że się pojawiła. Zainstalowałem. Na razie działa.

Mam jednak pytanie. W poprzedniej wersji (to była chyba 9.23 albo 9.24),
gdy miałem rozwinięty ,,panel'' poczty, w chiwli, kiedy M2 sprawdzało
konta mogłem podglądać, które właśnie sprawdza. Widziałem na bieżąco, z
którego odbiera emaile albo którym wysyła. Teraz mi to zniknęło.

Jest jakiś sposób, żeby to przywrócić?

Pozdr.

--
piotrek walczak
GSM: +353933393940

Ryszard

Dnia 26-10-2007 o 14:08:08 piotrek walczak <underh...@gazeta.pl>
napisał(a):

> Jest jakiś sposób, żeby to przywrócić?

W 9.24 (i wcześniejszych) trzeba kliknąć w trójkącik na samym dole panelu
poczty.

--
http://www.testopery.terramail.pl/

piotrek walczak

Dnia 26-10-2007 o 16:37:36 Ryszard napisał(a):

> W 9.24 (i wcześniejszych) trzeba kliknąć w trójkącik na samym dole
> panelu poczty.

Tu niestety nie ma takiego trójkącika. :-/

Pozdr. i dzięki za odpowiedź.

Adam

test