direcția mouse scroll

tomas ¿

to opensuse-ro
Salutare tuturor!
recent mi-am instalat opensusue (Gecko) Tumbleweed, sunt încântat - cu excepția că mă disperă direcția mouse scroll-ului - este invers decât în mod uzual.
În settings on/off la 'Natural Scolling' NU SCHIMBĂ situația.
 Este vreo metodă de al tomnii?
Mulțam foarte mult pt ajutor!!

Ovidiu Calbajos

to opens...@googlegroups.com
@tomas, ce desktop environment folosesti? KDE, Gnome, XFCE, LXDE....?

Grupul utilizatorilor de openSUSE din România
http://suseromania.ro/
http://groups.google.com/group/opensuse-ro?hl=ro

---
Ați primit acest mesaj deoarece sunteți abonat(ă) la grupul „opensuse-ro” din Grupuri Google.

Cu stima

Ovidiu Calbajos

Cosmin Tanczel

to opens...@googlegroups.com

Gecko are cinnamon parcă implicit

Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa opensuse-ro...@googlegroups.com.

Pentru mai multe opțiuni, accesați https://groups.google.com/d/optout.
--
Cu stima

Ovidiu Calbajos

[...]

Thanks,
Cosmin Tanczel

tomas ¿

tomas ¿

to opensuse-ro
Gecko oferă la alegere... - eu am ales Gnome, ... mă disperă, nici în dconf nu găsesc vreo opțiune (poate nu caut bine), în settings on/off -ul 'Natural Scrolling' e fără efect, e ca un întrerupător nelegat la sistem.

Cosmin Tanczel

to opensuse-ro

Ce mouse este?

toma muntean

to opens...@googlegroups.com
un A4tech, nu-i mouse-ul hibaș, pe alt hard am un Ubuntu (mouse-ul scroll-ul are direcția uzuală), iar pe HDD-ul cu pricina, înainte de openSuse am învârtit Debian, Antergos, Rosa și altele - mouse-ul întotdeauna s-a comportat normal.

Ați primit acest mesaj deoarece sunteți abonat(ă) la un subiect din grupul „opensuse-ro” din Grupuri Google.
Pentru a vă dezabona de la acest grup și de la toate subiectele din acesta, trimiteți un e-mail la adresa opensuse-ro...@googlegroups.com.

Strainu

to opens...@googlegroups.com
Salut Toma,

Pare să fie un bug:
https://forums.opensuse.org/showthread.php/517202-Gnome-disable-natural-scrolling

Sper ca asta să-ți rezolve problema.

Strainu

toma muntean

to opens...@googlegroups.com
Mulțam tare mult! pt efort, dar mă depășeste! Eu sunt garfician, habar n-am ce să fac cu astea
> Pentru a vă dezabona de la acest grup și de la toate subiectele din grup, trimiteți un e-mail la adresa opensuse-ro...@googlegroups.com.

toma muntean

to opens...@googlegroups.com
Măi !! a mers!!!  yuuupii!!
idea era că rebuia să arunc în terminal și linia pt touchpad
gsettings set org.gnome.desktop.peripherals.mouse natural-scroll false
gsettings set org.gnome.desktop.peripherals.touchpad natural-scroll false

eu inițial am așezat numai pt mouse
Mulțam tare mult!!!

Strainu

to opens...@googlegroups.com
Pe 23 septembrie 2016, 20:40, toma muntean <toma.m...@gmail.com> a scris:
> Măi !! a mers!!! yuuupii!!
> idea era că rebuia să arunc în terminal și linia pt touchpad

Da, e un pic (mai mult) aiurea. Mă bucur că ți-a ieșit.

Strainu

toma muntean

to opens...@googlegroups.com
E chiar aiurea, de ce confundă sistemu’ pe mouse cu touchpad sau de ce le leagă împreună??? Asta e retorică, nu mă aștept să primesc răspuns.
Mulțam tare fain! Încă odată!