Fwd: Colaborare cu data.gov.ro

Lucian Oprea

to opens...@googlegroups.com
Salut,

Azi încerc sa recuperez ceea ce nu am făcut de multa vreme, se pare :)
Citiți email-ul de mai jos al lui Andrei și spuneți dacă sunteți interesați să contribuiți. Eu unul am să încerc să fac ceva în limita timpului disponibil.

Ideea e că săptămâna aceasta voi merge la o întâlnire ca să văd care sunt cerințele și dacă totul va fi ok, am să mă implic în speranța că voi putea să vin cu propuneri și idei pe viitor pentru alte activități: modificarea programei școlare, utilizarea unei distribuții GNU-LINUX în școli, etc.

Lucian,