Spam pe forum

Raul Malea

to opens...@googlegroups.com
Salut,

Am observat că un bot a scăpat pe forum și a postat câteva mesaje spam.
Putem rezolva?

Eventual îmi dați și mie acces ca să mă mai uit peste el.

Mulțumesc,
----
Raul Nicolae Malea
openSUSE 12.2 & Windows 7 x64, Firefox 1x, Nightly.
[Desktop]: Intel I5 2500k, 3.30Ghz, 8 GB RAM, Nvidia  GTX 560 Ti, 2 GB VRAM
Website:http://www.rrmediaserv.ro
Membru Mozilla România, Fundația Ceata și openSUSE România.
Hunedoara, Str. Independentei, nr. 2, 22A/60
Tel.: +40 770 827 618
Fax:  +40 354 814 778
Mobil: +40 746 606 813 , +40 752 172 351
E-mail: raul....@gmail.com , malea...@rrmediaserv.ro
YM: raulmalea
Skype: oscarrr89

Ovidiu Calbajos

to opens...@googlegroups.com

Salut Raul, am vb mai devreme cu Cosmin despre asta, cred ca in momentul de fata s-a rezolvat. Cat despre acces, v-a trebuii sa vorbesti cu Cosmin.

Grupul utilizatorilor de openSUSE din România
http://suseromania.ro/
http://groups.google.com/group/opensuse-ro?hl=ro

---
Aţi primit acest mesaj deoarece sunteţi abonat(ă) la grupul „opensuse-ro” din Grupuri Google.

Pentru a vă dezabona de la grup şi pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteţi un e-mail la adresa opensuse-ro...@googlegroups.com.
Pentru mai multe opţiuni, accesaţi https://groups.google.com/groups/opt_out.