Căutăm programator voluntar

Strainu

to w...@prolinux.ro
Știm, timpul e scurt și valorează mult. Dar totuși, dacă aveți câteva
ore libere de investit, vă invităm să vă alăturați proiectului nostru.

Cine suntem?
Echipa din spatele versiunii românești a Wiki Loves Monuments [1], cel
mai mare concurs de fotografie din lume [2].

Ce facem?
Cea mai completă bază de date cu informații despre cele 30.000 de
monumente istorice din România. [3] Avem deja cele mai multe imagini
(peste 42.000), peste 2000 de articole, câteva mii de creatori și
coordonate și nu mai prididim cu adăugatul noilor date :)

Suntem găzduiți de cea mai mare enciclopedie liberă din lume,
Wikipedia, tot conținutul nostru fiind deci licențiat sub licența
Creative Commons CCBYSA3.0, sau sub o altă licență liberă.

Pentru a completa baza de date, avem nevoie să importăm informații din
diverse surse: OpenStreetMap, date.gov.ro, Wikipedia, Wikidata,
diverși parteneri din domeniul protejării monumentelor istorice. Sunt
multe date, foarte diverse ca format și ca grad de corectitudine. Ele
trebuie curățate și puse într-un format unic.

Nu sunteți însă limitați de ideile noastre! Orice idee de îmbunătățire
a listei (manual sau programatic) este binevenită. Vă vom îndruma și
ajuta să o puneți în practică.

Ce căutăm?
Persoane cu minime abilități de programare, indiferent de limbaj, dar
cu un ochi pentru detaliu și cu puțin timp liber (2 ore pe săptămână
ar fi suficient).

Ajută, dar nu e obligatoriu, să fi auzit de JSON, CSV, LUA sau MediaWiki.

Ce aveti de câștigat?
Dacă veți lucra cu noi, veți ajunge cu siguranță să înțelegeți cum
funcționează structura de date din spatele celui de-al cincilea cel
mai vizitat site din lume. Va trebui să scrieți cod care să împace
performanța cu limitele interpretoarelor și ale serverelor. Dacă apar
probleme, există o comunitate numeroasă de programatori care să vă
ajute.

Veți avea libertate absolută în felul cum codați - puteți alege să
exersați un limbaj nou sau să creați o bibliotecă pentru a vă ușura
viața mai departe.

În cazul în care nu ati mai participat în proiecte open-source, este o
ocazie bună să începeti construirea unei reputații în domeniu. Pentru
cei care sunt în căutarea unui prim job, o asemenea experiență poate
face diferența la un interviu.

Și dacă nimic din toate astea nu vă pasionează, puteți pur și simplu
să participați pentru a face o faptă bună. :)

Dacă totuși nu v-am convins...
Noi vă multumim că ați citit pe aici și vă rugăm să trimiteți mesajul
mai departe către persoane care ar putea fi interesate.

[1] http://www.wikilovesmonuments.ro
[2] http://www.wikilovesmonuments.org/officially-amazing-world-record/
[3] https://ro.wikipedia.org/wiki/Lista_monumentelor_istorice_din_Rom%C3%A2nia

Echipa WLM-RO

daiana heinrich

to opens...@googlegroups.com
Salut,

M-ai făcut curioasă. Dacă e vorba doar de cîteva ore pe săptămînă, de ce nu?

Despre mine: lucrez ca programator de secolul trecut :), am început în 99. Momentan în C++, am mai lucrat în .net, asp, ceva php și un pic de java. Din păcate în afară de php totul pe Windows :(. Dar orice se poate învăța.

Sper să pot ajuta cu ceva.

Hai salut și la mai bine
Daiana

În data de Ma, 11.2.14, Strainu <stra...@gmail.com> a scris:

Subiect: [openSUSE România] Căutăm programator voluntar
Către: "w...@prolinux.ro" <w...@prolinux.ro>
Data: Marţi, 11 Februarie 2014, 18:19
Grupul utilizatorilor de openSUSE din România
http://suseromania.ro/
http://groups.google.com/group/opensuse-ro?hl=ro

---
Aţi primit acest mesaj deoarece sunteţi abonat(ă) la
grupul „opensuse-ro” din Grupuri Google.

Pentru a vă dezabona de la grup şi pentru a nu mai primi
e-mailuri de la acesta, trimiteţi un e-mail la adresa
opensuse-ro...@googlegroups.com.
Pentru mai multe opţiuni, accesaţi https://groups.google.com/groups/opt_out.

Cosmin Tanczel

to opens...@googlegroups.com
Aha... inseamna ca mai traiesti !! :) Salutare, nu te-am mai auzit de mult.

daiana heinrich

to opens...@googlegroups.com
Îmi pare bine că îți mai amintești de mine :)
dar de cînd nu îmi e foarte clar care e modalitatea de a traduce în continuare varii interfețe doar am ascultat discuțiile, pentru că nu-mi place deloc să configurez/testez aplicații și sisteme noi.
În data de J, 13.2.14, Cosmin Tanczel <cosmin....@webbusiness.ro> a scris:

Subiect: Re: Răspuns: [openSUSE România] Căutăm programator voluntar
Către: "opens...@googlegroups.com" <opens...@googlegroups.com>
Data: Joi, 13 Februarie 2014, 12:37

oprea...@gmail.com

to opens...@googlegroups.com
Salutare,

Pe lista aceasta, nu s-a mai scris de mult.
Se pare ca fiecare este ocupat cu altceva, ... si inteleg: si eu sunt
in aceeasi situatie.

Ne intalnim vara aceasta undeva?

Lucian,

-----------------
Lucian Oprea
Telefon: 0770 578 155

Cosmin Tanczel

to opens...@googlegroups.com

La mine ?!

> [...]

--- Aţi primit acest mesaj deoarece sunteţi abonat(ă) la grupul „opensuse-ro” din Grupuri Google.

oprea...@gmail.com

to opens...@googlegroups.com
Vad, ca tare greu te mai lasi plecat din locurile natale.
Stai asa de mult plecat de acasa?

Eu nu am nimic impotriva sa vin prin zona. Andrei, plecam intr-un weekend pe la HD?
Mi-a placut data trecuta iar acum chiar as sta cateva zile, mai ales ca voi veni cu prichindelul.

Lucian,

-----------------
Lucian Oprea
Telefon: 0770 578 155

La mine ?!

Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa opensuse-ro...@googlegroups.com.

Pentru mai multe opţiuni, accesaţi https://groups.google.com/d/optout.
Grupul utilizatorilor de openSUSE din România
http://suseromania.ro/
http://groups.google.com/group/opensuse-ro?hl=ro

---
Ați primit acest mesaj deoarece sunteți abonat(ă) la grupul „opensuse-ro” din Grupuri Google.
Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa opensuse-ro...@googlegroups.com.
Pentru mai multe opțiuni, accesați https://groups.google.com/d/optout.

Strainu

to opens...@googlegroups.com
Eu tot trec pe acolo, anul asta am fost deja de 2 ori prin zona :P Dar
mai merg odată, nu-i bai. Am totuși niște propuneri alternative pentru
voi: Cazanele Dunării sau Secuimea (Sf. Ana, Puturosu', pe-acolo).

În data de 16 iunie 2014, 12:23, oprea...@gmail.com
<oprea...@gmail.com> a scris:

oprea...@gmail.com

to opens...@googlegroups.com
Cazenele, frumoasa zona. Cam prafuita dar nice :)
Ideea cu Puturosu mi se pare super. Nu am fost pe acolo si pare interesant.
Singura mea problema e sa nu mergem mult pe jos deoarece va trebui sa
"car" cam 10 Kg in plus dupa mine.

Deci:
1. Hunedoare cu ceea ce are in oras si pe langa
2. Cazanele
3. Puturosu

Lucian,

-----------------
Lucian Oprea
Telefon: 0770 578 155

Strainu

to opens...@googlegroups.com
În data de 16 iunie 2014, 13:26, oprea...@gmail.com
<oprea...@gmail.com> a scris:
> [...]
> Singura mea problema e sa nu mergem mult pe jos deoarece va trebui sa "car"

Well, dacă mergem efectiv la traseu o să fie ceva de mers, dar nu e
obligatoriu. Putem să facem o plimbărică până în Covasna dacă merge
Mocănița. Traseul nu e (încă) așa impresionant ca cel din Maramureș,
dar e fun orișicum. Sunt multe chestii de făcut prin zonă.

oprea.luci

to opens...@googlegroups.com
Alex, spune ca am vazut deja cazanele si ca un drum cat mai scurt ar fi ok pentru noi - nu de alta dar avem un mare cantaret in masina la drumuri lungi.

Luci

Trimis de pe Samsung Mobile

to opens...@googlegroups.com
Știu că îți convine Hunedoara :)