Mesaj colectiv unui user

Fornea Lilian

to OpenStreetMap Moldova
Salutare tuturor mapperilor.

Sper să fiu înțeles corect. Nu știu dacă-i cea mai bună metodă, dar propun să-i scriem fiecare un mesaj lui http://www.openstreetmap.org/user/%D0%98%D0%B2%D0%B0%D0%BD%20%D0%9A%D0%B0%D0%BB%D0%BC%D1%8B%D1%88 care transformă tot ce îi place după bunul său plac. Adică, la tag-ul name pune denumirea în rusă iar pentru denumirea română folosește name:ro astfel că serverele fac render și pe hartă apar doar denumiri în rusă. Să mă înțelege-ți corect că nu am intenția de a ofensa pe nimeni, din contra - vreau să evit conflictele ce pot apărea în viitor. Mi se pare corect ca într-un stat de are declarat ca limbă de stat Româna, toate denumire POI să și fie în română. Dacă nu vom putea să ne înțelegem, propun ca atunci când vom crea ceva și vom dori să folosim tag-ul name, automat să cream tag-ul name:ro și name:ru
Dar cum vedeți, voi soluția ?

Евгений Деревянкин

to openstreet...@googlegroups.com
Согласен. Только не вижу смысла в "коллективном пистьме". Может человек просто не в курсе правил. Напиши ему в личку, дай ссылку на http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:name
Если не будет понимания - пожалуемся админам и откатим правки.

Правило: name = название на дорожных знаках. У нас они по-румынски, всё остальное в name:ru old_name или alt_name

--
Ați primit acest mesaj deoarece sunteți abonat(ă) la grupul „OpenStreetMap Moldova” din Grupuri Google.
Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa openstreetmap-mo...@googlegroups.com.

--
С уважением,
Евгений Деревянкин

Евгений Деревянкин

to openstreet...@googlegroups.com
Да и чуть не забыл, если кому-то нужны карты в которых name:ru рендерится по умолчанию то рекомендую http://maps.sputnik.ru/

Fornea Lilian

to OpenStreetMap Moldova
Отправил личное сообщение. Спасибо за ссылки

Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa openstreetmap-moldova+unsub...@googlegroups.com.

[...]

Евгений Деревянкин

Ion Balan

to openstreet...@googlegroups.com
По ходу не надо все откатывать, я смотрел весь пакет изменений и кроме тэга name все по делу.
У кого есть JOSM замените на правильный этот тэг <tag k="name" v="Молдова"/>

WBR,
   Ion Balan
   Email: ion....@gmail.com

Vitalie Doni