Mapillary

Szem

Apr 25, 2021, 5:30:47 AMApr 25
Van esetleg itt a fórumon, aki Mappilary-val kapcsolatos probléma
jelzésében tudna segíteni, ismeri az ottani rendszert / fejlesztőt /
embert stb. ?
Üdv,
Szem

KAMI911 KAMI911

Apr 25, 2021, 6:29:04 AMApr 25
to openstreetmap-.
Szia,

Így nem tudunk segíteni, csak ha ismerjük a problémát is.

KAMI

Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok szolgáltatásbeli openstreetmap-hungary csoportra.
Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/openstreetmap-hungary/608536C5.8000307%40gmail.com.

Imre Samu

Apr 25, 2021, 8:26:17 AMApr 25
to openstreet...@googlegroups.com
> Van esetleg itt a fórumon, aki Mappilary-val kapcsolatos probléma

van nekik saját fórumuk.  https://forum.mapillary.com/
és meg kell nézni, hogy hátha már valaki felvetette a problémádat:
pl.    "Photos not appearing on map"

de találsz segítséget, pl. ha az Androidos alkalmazással kapcsolatban van problémád.
"Troubleshooting and reporting Android app issues"

de amúgy irják:   "For bug and issue reports, please email sup...@mapillary.com "

üdv,
 Imre

Szem

Apr 25, 2021, 11:49:30 AMApr 25
to openstreet...@googlegroups.com
Szia!

A kiinduló probléma a következő:
A kerékpáromon GoPro Hero Session kamera van, ami csak akkor bírja ki egész túra alatt egy feltöltéssel, ha percenként készítek vele egy képet. Ennek két következménye van:
1. a képek némileg távolabb kerülnek egymástól
2. miután nincs benn gps, minden kép északra mutat
Eddig ez nem jelentett gondot, mert a felöltés után 3-4-5 nappal, mikor már fent volt a Mapillary szerverén, ki lehetett jelölni az egész szekvenciát és még  tudtam őket normalizálni, mielőtt a szerver automatikusan szétvágta volna, ott ahol kicsit gyorsabban mentünk. Sajnos a képek átlagos távolsága éppen az a határon van, amitől szétvágja több darabba, amit után mát szerkeszthetetlenné válik (van, hogy a feltöltött ~500 képből álló egyetlen szekvenciámból készít 4-500 db(!) egyetlen v. két pontból álló szekvenciát, amely már soha többé és semmilyen módon nem jelölhető ki egyszerre és nem szerkeszthető együtt.)
Legtöbbször olyan helyeken túrázunk, ahol egyáltalán nincs egyetlen korábban készített kép sem, ezért igyekeztem ezeket mindig feltölteni (~17.000 db kép, sok ezer km út), csökkentve a fehér foltok számát az országban.
A gond tavaly ősz/tél óta van, ugyanis már a szerverre kerüléskor megtörténik a szétdarabolás és ezután a képek nem kezelhetők egyben semmikor.
Ezt megpróbáltam jelezni nekik is, de vagy az angol tudásom nem volt elégséges, vagy a megértési szándék hiányzott, mert nem tudtam elérni semmit (bár szerintem nem is értették igazán mi a bajom).
Azóta felgyűlt majdnem újabb ~8.000 képem, sok száz km bejáratlan úton, amit nem tudok helyesen (megfelelő irányba állítva) felölteni.
Ha van erre megoldás, ebben kérem a segítséget.
Üdv,
Szem
ui: ne írjátok, hogy állítsam át a rögzítés 30mp-re, mert kirpóbáltam és lemerült a túra felénél (még ha az út szélén / erdőben lenne is konnektor / akku stb., menet közben nem lehet tölteni, mert vagy tölt vagy képet készít)

Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/openstreetmap-hungary/CAFg1WTwXz1GvTOKuisbNa-aYn1UEwGhKcoY9NMdt7n3vhf7kSg%40mail.gmail.com.

Zsolt Irhazy

Apr 26, 2021, 2:16:11 AMApr 26
to openstreet...@googlegroups.com
hasonló okokból fejeztem be a mapillary-ra feltöltést
de ha elérsz náluk valamit, jelezd már légy kedves és akkor folytatom..

Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/openstreetmap-hungary/60858F89.7030208%40gmail.com.

KAMI911 KAMI911

Apr 26, 2021, 2:20:53 AMApr 26
to openstreetmap-.
Ha a Mapillary tools-sal töltitek fel, ez nem lehet segítség?

Derive image direction and Upload

  • Derive image direction (image heading or camera angle) based on image latitude and longitude. If images are missing direction, the direction is derived automatically, if direction is present, it will be derived and overwritten only if the flag --interpolate directions is specified.

Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/openstreetmap-hungary/CAMm%3DCzQHXCfZr5Q5w7KEW7syjsBnDg1TcZDrxjVDkuzkXr6DxQ%40mail.gmail.com.

Feri Veres

Apr 26, 2021, 4:11:26 AMApr 26

2021. 04. 26. 8:20 keltezéssel, KAMI911 KAMI911 írta:
[...]

Esetleg valami Mapillary független megoldás nincs erre? Kód példa:

https://github.com/mapillary/mapillary_tools/blob/073aa96278e8de46cae77b6d4062f7269e81bc8d/mapillary_tools/geo.py#L143

Általánosan is hasznos lenne az ilyen képekbe ez a javítás a track alapján. Nekem is teljesen rosszul rakja bele a Mapillary App:

Üdv,

Feri

def compute_bearing(start_lat, start_lon, end_lat, end_lon):
    '''
    Get the compass bearing from start to end.
    Formula from
    http://www.movable-type.co.uk/scripts/latlong.html
    '''
    # make sure everything is in radians
    start_lat = math.radians(start_lat)
    start_lon = math.radians(start_lon)
    end_lat = math.radians(end_lat)
    end_lon = math.radians(end_lon)

    dLong = end_lon - start_lon

    dPhi = math.log(math.tan(end_lat / 2.0 + math.pi / 4.0) /
                    math.tan(start_lat / 2.0 + math.pi / 4.0))
    if abs(dLong) > math.pi:
        if dLong > 0.0:
            dLong = -(2.0 * math.pi - dLong)
        else:
            dLong = (2.0 * math.pi + dLong)

    y = math.sin(dLong) * math.cos(end_lat)
    x = math.cos(start_lat) * math.sin(end_lat) - \
        math.sin(start_lat) * math.cos(end_lat) * math.cos(dLong)
    bearing = (math.degrees(math.atan2(y, x)) + 360.0) % 360.0

    return bearing

Szem

Apr 27, 2021, 1:09:17 PMApr 27
to openstreet...@googlegroups.com
Bocsánat ha rajtam kívül ez mindenkinek világos, de esetleg leírnád, hogy konkrétan hogyan lehet így képeket felölteni (és hogyan lehet vele normalizálni őket).
Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/openstreetmap-hungary/0aef9803-8b2b-983f-4fd5-27c06128942d%40cmsbazar.hu.

KAMI911 KAMI911

Apr 27, 2021, 1:18:51 PMApr 27
to openstreetmap-.
Milyen rendszered van? Linux? Összeírom, ga gondolod.

Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/openstreetmap-hungary/60884539.2040505%40gmail.com.

Rózsa Gza (Géza) István Özséb

Apr 27, 2021, 3:18:47 PMApr 27
to openstreet...@googlegroups.com
Nekem sem szokta a webes felületen feltöltött fényképekre rátenni az irányt, hanem mindegyik marad északra tájolva... és még tök kínlódva is csak a poziciót tudnám javítani, de az irányt én nem találtam, hogy hol lehetne javítani...
Windowsom és androidom van csak... ezeken én azt tapasztaltam tehát, hpogy ha akarok irányt is, akkor csak a saját androidos appjával készített képekkel tudok hozzájárulni. :- (
Gza

egyik munkám: http://grozsa11.ingyenweb.hu/arpadvere/arpadvere.pdf

turistautsz...@gmail.com

Apr 27, 2021, 6:40:52 PMApr 27
to openstreetmap-hungary
Így lehet irányba állítani:

Szem

Apr 28, 2021, 3:26:08 AMApr 28
to openstreet...@googlegroups.com
Köszönöm a videót, de úgy látszik nem értetted a kiinduló problémát :( A felöltött képek kb. mindegyike külön, egyetlen képből álló szekvenicát alkot, ezért nem lehet normalizálni ezzel a módszerrel... )
Windows rendszerem van. Köszi!
Szem
Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/openstreetmap-hungary/d49f0b45-885b-4916-8cd0-0b692c276740n%40googlegroups.com.

KAMI911 KAMI911

Apr 28, 2021, 3:27:34 AMApr 28
to openstreetmap-.
Összeírom nagyjából (nincs Windows a gépemen) mindjárt hogyan csinálnám.

Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/openstreetmap-hungary/60890E0B.6070007%40gmail.com.

turistautsz...@gmail.com

Apr 28, 2021, 3:44:56 AMApr 28
to openstreetmap-hungary
Szia Szem!

Igen a te esetedben valóban nem jó, de én Gza bejegyzésére válaszoltam, neki lehet nincs felszabdalva a képsorozata.

Üdv, Tamás

Szem

Apr 28, 2021, 3:50:50 AMApr 28
to openstreet...@googlegroups.com
OKs, remélem Kami tud megoldást nekem is...
Szem
Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/openstreetmap-hungary/9e8a3df2-eb9a-45fd-a451-62f13d93505cn%40googlegroups.com.

Szem

May 3, 2021, 4:16:42 AMMay 3
to openstreet...@googlegroups.com
Sikerült esetleg megtalálni a megoldást? (nem sürgetés, csak szimplán érdeklődöm :)
Szem

Feri Veres

May 12, 2021, 3:05:25 AMMay 12

Jó hír is meg rossz is, Szem kérdésére.

Az én problémámra is megoldást adott a Mapillary script: azaz tudok kép irányokat interpolálni anélkül, hogy fent a GUI csinálná meg, így saját felhasználásra is megvan az irány adat (pl KartaView).

Tehát, Mapillary tools: https://github.com/mapillary/mapillary_tools

Windowson nem tudom, hogy menne, de a Linux Subsystem for Windows az nagyon jól futtat Linuxot Windows ablakban, abban szerintem könnyedén telepíthető ez. Másra már használtam, jó cucc. És simán a Microsoft Store-ból fel lehet rakni egy komplett Debian-t egy kattintással. (Miután a WSL fent van.) Boot után egy init meg egy bash fut ÖSSZESEN szóval nem is nagyon terhel - messze nem olyan mintha egy virtuális gépben futtatnál Linuxot.

WSL: https://docs.microsoft.com/en-us/windows/wsl/install-win10

Viszont! A ritka képeket (amikre az eredeti kérdés vonatkozott!) nem interpolálta jól. Ezért nyitottam egy bugot, itt:

Better interpolate image directions: based on GPS data, not only at image locations

https://github.com/mapillary/mapillary_tools/issues/395

Egy-két jegyzet formájában gyorsan felírtam ide:

https://www.osmtippek.hu/teszt/mapillary-kartaview/

De ide is bemásolom, hogy legyen meg:

"""

Ezzel az egymás követő képek direction értéke beállítható, ha a képek már geotaggelve vannak:

mapillary_tools process --advanced --interpolate_directions --overwrite_EXIF_direction_tag --geotag_source exif --rerun --import_path 06 --user_name XX

Ezzel geotaggeli is a képeket (ellenben a direction-t nem teszi rá jól, mert a következő kép irányába állítja)

mapillary_tools process --advanced --interpolate_directions --overwrite_EXIF_direction_tag --geotag_source gpx --geotag_source_path CAMERA2_0_2020_01_23_15_41_13_824_+0100.gpx --overwrite_EXIF_gps_tag --rerun --offset_time 3600 --import_path 06 --user_name XX
"""

Üdv,

Feri

Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/openstreetmap-hungary/60884539.2040505%40gmail.com.

Szem

May 16, 2021, 5:53:18 AMMay 16
to openstreet...@googlegroups.com
Szia!

Köszönöm, ez működik!

Ez alapján gondoltam készítek egy rövid leírást, másoknak is, akiknek a kamerájukban nincs GPS, de más berendezéssel készítenek track-et az útról és szeretnék helyesen feltölteni a képeket a Mapillary-ba.
1. A képekbe a GPS koordináták beírása
Ehhez talán a legjobb eszköz a JOSM, mert itt lehetőség van a pontos pozicionálásra
 - a JOSM-ban fel kell telepíteni a Photo Geotagging plugint (https://wiki.openstreetmap.org/wiki/JOSM/Plugins/Photo_Geotagging)
    - F12 / Bővítmények / Photo Geotagging plugin telepítés ( Beleírja a kép fejlécébe a GPS-pozíciót. Ezt a funkciót a kép réteg jobb klikk menüjéből lehet futtatni. )
  - majd simán megnyitással / CTRL+O be kell tölteni az összes képet és a tracket
  - a kézi beállításnál lehetőség van előre-hátra csúsztatni a képeket, hogy a legpontosabb pozícióba kerüljenek
  - a pluginnal be kell írni a GPS koordinátákat a képekbe
Ekkor lesznek helyesen geotaggelt, de északra néző képek.
2. Egymást követő képek irányba állítása
Ehhez kaptam segítséget a Mapillary tools-szal
 - Letöltés Windows renszerhez: https://tools.mapillary.com/binary/win/mapillary_tools.exe
- az irányba állítást ezzel lehet elvégezni:
    - mapillary_tools process --advanced --interpolate_directions --overwrite_EXIF_direction_tag --geotag_source exif --rerun --import_path "a_mappa_neve_ahol_a_képek_vannak" --user_name "a_te_felhasználó_neved"
3. Ezt követően a Mapillaryban simán fel lehet tölteni az irányba állított képeket.

Ha esetleg elírtam valamit, szóljatok.

Szem
Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/openstreetmap-hungary/0ee33697-eedf-34fe-c87f-6aeaab6edabc%40cmsbazar.hu.

Feri Veres

May 16, 2021, 1:19:42 PMMay 16
to openstreet...@googlegroups.com

Na de neked 1 percre vannak egymástól a képek, akkor jelentkezni fog (tapasztalatom szerint) az a hiba, amit írtam, hogy a kanyar előtti kép nem a sarok irányába, hanem a kanyar utáni képre mutat. (Értsd: levágja a kanyart.) Nem?

Nem figyeltem, hogy van Windowsra, ez jó hír. :)

A geotaggelést próbálta valaki a mapillary_tools-sal? Korábban felvett szekvenciáimat akartam végre feltölteni, és rettenetes hülyeségeket csinál a tools geotaggelője. Pl több kép egy helyen, aztán ugrás és ott folyatódik a következő képpel (100m). (Holux GPS-sel felvett jó trackkel!) (Vagy valahonnan, az exif-törlő rutinjaim ellenére előveszi a telefon által felvett rosszabb tracket.)

Kami egyébként nem "normalizál" ahogy néztem, de 1.200.000 képnél már szerintem mi se fogunk. :)))

Köszi a leírást Szem, legalább itt is megvan, az erre vonatkozó szálban!

Javaslom, hogy a KartaView-ra is töltsétek fel, ne legyen "minden tojás egy fészekben". Ha már elő van így készítve, akkor a KartaView script megeszi mint "exif képek sorozata". Itt leírtam azt is hozzá:

https://www.osmtippek.hu/teszt/mapillary-kartaview/

Ill. kicsit off, de FOSS megoldás régi telefonra képszekvencia készítésére, ilyet tudtok?  ChronoSnap-pal kísérletezek, de ha kialszik a képernyő akkor megáll. (Gondolom 3 sor lenne beleírni, hogy ne aludjon ki, de nem tudom mi az a 3 sor. ;-) (Nem találok az OS-ben olyan beállítást, hogy ne kapcsoljon ki, 30 perc a leghosszabb lehetőség.)

https://github.com/nathan-osman/chronosnap

https://f-droid.org/packages/com.nathanosman.chronosnap/

https://github.com/nathan-osman/chronosnap/issues/15

(Ez a tipp nem segít, mert Android 4.1-en nincs ilyen "akku optimalizálás" menü. (Van, de csak egy globális kapcsoló, és az OFF.) Ellenben ez a régi "vacak" Samsung Note 1, sokkal-sokkal tisztább képeket csinál a biciklin zötykölődve, mint az én "szupermodern" Xiaomim..) (Az se baj ha nem FOSS, de olyat nem is keresgéltem.) (Mapillary meg KartaView app természetesen nem megy.)

Üdv,

Feri

Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/openstreetmap-hungary/60A0EB8C.90806%40gmail.com.

Péter Báthory

May 16, 2021, 4:27:00 PMMay 16
to OSM Hungary levelezőlista
Feri Veres <li...@cmsbazar.hu> ezt írta (időpont: 2021. máj. 16., V, 19:19):

[...]

Fejlesztői beállításokban szokott lenni olyan opció, hogy töltés közben ne kapcsolja ki a képernyőt. Nálam Maradjon ébren a neve.
(A fejlesztői mód általában a telefon névjegye alatt található Build számra ötször kattintva aktiválható, de persze ez is gyártó függő.)

Szem

May 17, 2021, 3:23:20 AMMay 17
2021.05.16. 19:19 keltezéssel, Feri Veres írta:

[...]

De ez valóban így van, miután a program csak a képeket látja, sztem nem tudhatja, hogy az "út még megy tovább egyenesen a kanyarig", összességében azért sokkal jobb így, mint ha mindegyik északra néz...

Feri Veres

May 17, 2021, 4:12:49 AMMay 17
to openstreet...@googlegroups.com

Köszi, igen, azt láttam, de nincs miről tölteni a bringán. Az LG360 a lényege a projektemnek, a "sík" rögzítés csak extra lenne. Ha nem sikerül, hát marad a 360..

Egyelőre azt találtam ki, hogy az OsmAndban (az megy még Android 4.1-en!) bekapcsolva tartatom a képernyőt és akkor azt is futtatom felette. Úgy vettem észre a ChronoSnap-nak nem kell előtértben lennie, hogy rögzítsen, csak nem "aludhat le" a telefon.

Esetleg, most hogy így leveleztünk róla, erőforrás takarékosabb lenne a maximum 30 percre állítani a kikapcsolást és 25-re meg berakni egy riasztást.

Köszi,

Feri

Péter Báthory

May 17, 2021, 4:28:03 AMMay 17
to OSM Hungary levelezőlista

Feri Veres <li...@cmsbazar.hu> ezt írta (időpont: 2021. máj. 17., H, 10:12):Köszi, igen, azt láttam, de nincs miről tölteni a bringán. Az LG360 a lényege a projektemnek, a "sík" rögzítés csak extra lenne. Ha nem sikerül, hát marad a 360..

Feri Veres

May 17, 2021, 5:32:49 AMMay 17

2021. 05. 17. 10:27 keltezéssel, Péter Báthory írta:
> Akkor valami ilyesmi?
> https://f-droid.org/packages/fr.twentynine.keepon/
> <https://f-droid.org/packages/fr.twentynine.keepon/>

Ötletnek jó, köszi! Majd keresgélek, mert a régi Android 4.1 is nagy
akadály. (Úgy látom ez is 7.0-ás.) (Van újabb mobilom, de elrontják a
képeket a zötykölődéstől...Xiaomi Mi A1 volt a hullámozó homályos
villanyoszlop amit küldtem. Korábban a Lenovo A6000 még kocsiból is
ugyanolyat csinált. "Normális" használatra semmi baj nincs ezekkel.)

Üdv,

Feri

Szem

May 31, 2021, 11:26:04 AMMay 31
to openstreet...@googlegroups.com
Miután sikeresen feltettem több ezer képet, azóta sem jelentek meg. Tudja valaki, hogy működik egyáltalán a Mapillary? Felkerülnek a képek?
Szem
Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/openstreetmap-hungary/60A0EB8C.90806%40gmail.com.

Feri Veres

Jun 2, 2021, 2:52:56 PMJun 2
to openstreet...@googlegroups.com

Nekem se működik. Írtam nekik és azt írták, hogy május végére lesz kész az újraírás és utána működni fog. Vicces, hisz általában működni szokott.

Addig is KartaView-ra rakom fel a leírás szerint előkészített képeket, annak viszont elég siralmas a 360 fokos képnézegető, navigáció.. meg jó lenne valahogy egyszerre, mert elfelejti az ember, mivel hol tart.

Találtam mégegyet, ez túraútvonalakra specializálódott: https://www.mapthepaths.com/

Ez pl szép:

https://www.mapthepaths.com/sequence/27ac11d1-c8c1-42da-8fe8-f819a4803f60/detail?image_key=L0wHDQC-BWu0bp7KvnDv4Q&view_mode=original&show_gpx=false

(De pl Amszterdamban városi képeik is vannak, meg Mapillary-ról is lehet valahogy átszipkázni asszem.)

Bringás kamera elhelyezésről találtam náluk cikkeket amit most olvasgatok.

https://www.trekview.org/blog/2021/crowdsourcing-safer-bicyle-lane-design/

(Sajnos a 2019-es DIY Street View Bike-hoz hasonló sajátomon lerúgtam a monopodot leszálláskor és letört a legalsó szekciója. (nem volt rajta a kamera) Így most seprűnyél. Csatolva ;- ) Nekem városi megoldásra kell, terepre jobban írja a blogban a sisakra rögzítettet.)

Feri

Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/openstreetmap-hungary/60B50009.10505%40gmail.com.
bringa2.jpg

turistautsz...@gmail.com

Jun 3, 2021, 10:29:02 AMJun 3
to openstreetmap-hungary
Szép-szép, de JOSM-ban lehet használni térképezéshez?

turistautsz...@gmail.com

Jun 7, 2021, 7:01:34 AM (11 days ago) Jun 7
to openstreetmap-hungary
A szombat este feltöltött képeim mára megjelentek:
Remélem most már nem lesz fennakadás.

Feri Veres

Jun 10, 2021, 4:01:37 AM (8 days ago) Jun 10

2021. 06. 07. 13:01 keltezéssel, turistautsz...@gmail.com írta:
A szombat este feltöltött képeim mára megjelentek:
Remélem most már nem lesz fennakadás.

Nekem feltöltődött tegnapra egy egy nappal azelőtti (a leveled örömére töltöttem fel), mára viszont eltűnt.

Véletlenül pont volt az egyik képre linkem, mert elküldtem egy ismerősnek, hogy felkerült az utcaképre.. az a link meg "Kép nem található".

És mától a Facebook.com és az FBCDN oldalakat is engedélyezni kell, ha pl valaki uBlock Origint vagy Firefox Advanced Tracking Protection-t használ. Úgy látszik teljes lett az egyebolvadás.

Eléggé akad, szóval gondolom még dolgoznak rajta...

Jelszóváltoztatást is kért. Gondolom változott a tárolási algoritmus és ezzel frissíti...

Üdv,

Feri

Thomas Nagy

Jun 10, 2021, 11:12:24 AM (7 days ago) Jun 10
to openstreetmap-hungary
Igen, valószínűleg azért kért jelszót, mert eddig nem volt meg az FB-nek a jelszó a hash miatt, de miután megváltoztatod már meglesz ez is nekik a többi személyes adattal együtt, illetve ez is egyfajta "aláírásnak", kifejezett beleegyezésnek számít náluk amivel megerősíted az ÁSZF változásokat. Érdekes meglepetés, hogy az ÁSZF változás életbe lépését _követően_ kiküldték a figyelmeztető levelet is erről, szóval ha belépsz menteni vagy törölni, már azzal is elfogadod az új feltételeket.

turistautsz...@gmail.com

Jun 10, 2021, 1:21:21 PM (7 days ago) Jun 10
to openstreetmap-hungary
Most engem sem enged be,
"Secure Your Mapillary Account with a New Password
This month we're requiring all users to update their passwords to ensure compliance with our new policies."
Csak ha be sem tudok lépni, akkor hogy módosítsam a jelszavamat???

Zsolt Irhazy

Jun 16, 2021, 1:33:39 PM (yesterday) Jun 16
[...]

ebből én balga azt gondoltam, hogy ez a mapthepaths ez a mapillary versenytársa, lehetséges utódja stb
kipróbálva ez nem inkább a mapillary előtétje?
nekem úgy tűnik hogy a feltöltött képek a mapillaryn vannak tárolva, és csak valami plusz funkciókat lehet vele hozzáadni (guidebook, viewpoint? nem igazán mélyedtem bele)
mivel a mapillary-re épül, a százfelé darabolt sequencek problémáját ezzel sem lehet megoldani (ráadásul tök buta, ha túl ritkán készültek az épp feltöltött képeim, akkor az ő saját sequencébe már nem is került át a mapillaryről csak a legutolsó.. arra nincs felkészülve hogy egy feltöltés több sequencre eshet szét a mapillaryn)

amivel aztán végképp idegállapotba hozott, hogy a már korábban mapillaryre töltött képeimet is csak korlátozottan engedi importálni, napi 5 sequence

csak én voltam béna és másvalaki tudott vele barátságot kötni?