47-es út

heyjo...@gmail.com

Oct 1, 2021, 6:28:48 AMOct 1

Felhasználói visszajelzések alapján lett egy kis gubanc ebben a módosítócsomagban:
https://www.openstreetmap.org/changeset/111666669#map=10/46.9296/21.1307

Gyakorlatilag lett egy új 47-es főútvonal.

Elég nagy a módosításcsomag, én nem tudom, a többi része mennyire valid, így nem revertelném, de helyismeret nélkül a javításának sem állnék neki.

Tamás

ITineris OSM

Oct 1, 2021, 7:44:11 AMOct 1
to openstreet...@googlegroups.com
A Csökmő körüli szakaszt másolta át tévesen.
Én a revertre szavazok. Ha valakinek van türelme bogarászni, az törölheti is.
Legközelebb majd remélhetőleg jobban odafigyel, pláne kisebb módosításcsomagokat csinál.

Oct 1, 2021, 8:01:41 AMOct 1
to openstreetmap-hungary
Köszi Tamás. AK tervezés és túrázás közben hiányoltam, hogy hova lett a főútvonal a mezőből. A 47-es úton járó buszok se akartak arra menni.
Mivel hamarosan lesz a kéktúrázás napja,  (10.09.) érdemes lenne előtte rendbe tenni.

Üdv:
HZ

Attila Kun

Oct 1, 2021, 8:38:52 AMOct 1
to openstreet...@googlegroups.com

A teljes revertálás itt szerintem felesleges, és én kibogarásztam, szerencsére nem csinált relációt Károly a másolt 47-es útra, de attól függetlenül törlöm a másolt 47-es utat az ott levő másolt megállókkal együtt, a maradékot ami meg jól van megcsinálva azt meghagyom.

Ha valami problémátok akadna még, jelezzétek, majd a changesetet mikor feltöltöttem egy másik emailben jelzem.

Attila/ottwiz

Attila Kun

Oct 1, 2021, 8:47:44 AMOct 1

Kész. Elméletileg most már a problémát meg kell hogy ez oldja. Légifotó is arról árulkodott (Esri) hogy amerre volt a "kamu 47-es" ott nincsen semmi.

Attila/ottwiz

Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/openstreetmap-hungary/0b05ad9d-455b-65cb-2d4e-1e609ef307f6%40attilakundev.com.

turistautsz...@gmail.com

Oct 1, 2021, 10:03:16 AMOct 1
to openstreetmap-hungary
Köszi mindenkinek a közreműködést, a hibajelzéstől a javításig!
Most már jól látszik, 13-as zoom szinttől már le is van renderelve, csak az F5-öt kell nyomogatni, hogy kiürüljön a böngésző cache.
Message has been deleted

Károly Kiss

Oct 1, 2021, 1:35:31 PMOct 1
to openstreetmap-hungary
Bocs. Sajnos az én munkám "eredménye". A kapott jelzésre válaszoltam, bár nem rögtön, mivel hétvégén is dolgonom kell. Igen, valahogy sikerült rossz helyre kevernem a 47-es egy szakaszát, miközben egy autóbusz-vonalat probáltam összehozni. Tudom, hogy kell, de most mellényúlnam. Köszönöm a javítást.