Hibás működés

Scheidlberger László

Nov 26, 2021, 11:46:06 PM11/26/21
to openstreetmap-hungary
Az Android 9-es telefonomon az OsmAnd behozza ugyan a letöltött turistatérképet, de megszűnt a tartózkodási helyem mutatása. Azt jelzi ki, hogy egyetlen műholdat sem észlel. Így tehát használhatatlan a program. A telefon GPS kapcsolata rendben van, más turistatérképek pl. jól működnek rajta. Az  Android 10-es (ami közben frisült 11-re) telefonomon nincs ilyen gond. Eddig az Android 9-en sem volt. Büntet az OsmAnd?

Imre Samu

> más turistatérképek pl. jól működnek rajta.

Ha más alkalmazások jól müködnek,
1.)  Esetleg nézd meg a jogosultságokat az alkalmazásnál, [1]
    hátha pont ennél az alkalmazásnál nincs megadva minden engedély.  pl. "Location permission"
2.)  esetleg a Google PlayServices játszik be?[2]
3.)  Esetleg nézd meg a "hibaelháritót" [3]
3.)  egyébként nem tudom mi lehet..  a [4] -alatt megadtam pár linket - ahol létező panaszokat lehet böngészgetni, hátha valamelyik segít.
      és akár te is rögzíteni tudod az esetedet ...

[1] "Android (not OsmAnd!) Settings ->Location: Make sure the Location setting is ON on your device.
Android Settings -> Apps: Find OsmAnd, check under its permissions that the Location permission is set to 'Always' or 'Allow while using the app'. (both work, which one you see depends on your OS version.) "
[2] " Is this a device with Google PlayServices? If not, you need the OsmAnd version from the F-Droid store. Newer OsmAnd versions require Google PlaySevices to obtain location information."
[4]

ps:  esetleg még az https://organicmaps.app/ -et is megnézheted ..

üdv,
 Imre

Scheidlberger László <schl...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. nov. 27., Szo, 5:46):
[...]

Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/openstreetmap-hungary/b055f306-eb2a-4764-9ca3-25d07cc48037n%40googlegroups.com.

Scheidlberger László

Az 1. pontban említett hiba állt fenn. El nem tudom képzelni, hogy sikerült a helyadatokhoz való hozzáférést kikapcsolnom: biztos, hogy nem tudatosan csináltam. Köszönöm a segítséget.