Létező út 2 részre bontása

Máté Menyhárt

Oct 26, 2021, 1:45:10 PMOct 26

Már többször is találkoztam azzal, hogy egy út egybe van rajzolva, holott az 2 külön utca, de nem tudom külön módosítani a nevüket, mert egybe vannak rajzolva. Ilyen pl. amikor két utca szemben van egymással. Az összekötés jó, mert egyikből át lehet menni a másikba, csak nem tudom külön szerkeszteni a nevüket. Hogyan lehet az utca újrarajzolása nélkül szétválasztani őket és külön szerkeszteni?
Előre is köszönöm válaszotokat!

Üdv,
Máté

Kádár Iván

Oct 26, 2021, 1:56:51 PMOct 26
to openstreet...@googlegroups.com
2021. 10. 26. 19:45 keltezéssel, Máté Menyhárt írta:
> Hogyan lehet az utca újrarajzolása nélkül
> szétválasztani őket és külön szerkeszteni?
> Előre is köszönöm válaszotokat!

Szia!

JOSM-ban kijelölöd a pontot és Eszközök -> Vonal kettévágása (vagy P)
openstreetmap.org-on kijelölöd a vonalat, majd jobb klikk a pontra és
"kettévágás" (vagy X)
Mobilon Vespucci-ban kijelölöd a vonalat és olló ikon

Üdv,
--
Iván

Máté Menyhárt