Nagykovácsi K+

ITineris OSM

Oct 30, 2021, 4:47:36 AMOct 30

A szappanopera folytatódik...

Az utvonalfelmeresek nevű felhasználó (tudjukki) fogta magát, és csinált egy másolatot az eddigi K+ kapcsolatból.
Ugyanazokkal a tagokkal, csak épp "K+ (vitatott státuszú)" névvel, és "tork+" jellel.
Ezzel lényegében meghekkelte a renderelőket, mert azok a teljes útvonalra az általa preferált szöveget írják ki.
Másrészt tök bénán néz ki a turistautas réteg is, végig duplázott jelekkel:

Kérdésem: Törölhetem-e a másolatot?
1. Szimplán mint duplikátumot.
2. A fentiekkel nyomatékosítva.
3. A terepen (jelenleg) látható állapotnak megfelelően.

Üdv:
Ákos

Peter Gervai

Nov 1, 2021, 8:41:39 AMNov 1
to openstreetmap-hungary
On Sat, Oct 30, 2021 at 10:47 AM ITineris OSM <itiner...@gmx.com> wrote:

> A szappanopera folytatódik...

OMFG

> [...]
> 1. Szimplán mint duplikátumot.
> 2. A fentiekkel nyomatékosítva.
> 3. A terepen (jelenleg) látható állapotnak megfelelően.

Gondolom a terepen havonta változó állapotban van K+ és torK+, így
ennek pillanatpontos aktualizálását nem tartom hasznosnak.

Nem tudom, hogy most mi van a terepen, illetve mennyire lelkes a két
oldal, mindenesetre én azt javaslom hogy:
a) mivel „vitatott” és „nem hivatalos” és ennek ellenére úgy néz ki
mintha az lenne, valahol (névben, leírásban) szerepeljen, hogy nem
hivatalos,
b) szerepeljen note-ban hogy senki ne változtassa meg megbeszélés
nélkül (és ha megteszi, ezen az alapon lehet visszavonni),
c) mivel K+-nak néz ki, nem hiszem, hogy lehetne más *jelet* adni
neki, mint K+, ha egyszer ez van ott,
d) a duplikátum, ha tényleg az, akkor törlendő; de ha egyszerre van
ott a töröltK+ és a festett K+ akkor a terepen is duplán szerepel, és
ez kellene a térképnek is mutatnia, ronda vagy nem. (A rondaságot nem
mi csináltuk, hanem a pankrációban részt vevő versenyzők, mi csak
rögzítjük azt.)

Megváltoztatni pedig akkor lehet, ha változik bármi a státusában
(megegyeznek, megszűnik az MTE vagy lecsukják a pasit, stb.), attól,
hogy átfestegetik egymást mi ne festegessük újra.