Módosításcsomagok lezárása

Máté Menyhárt

Dec 30, 2021, 4:30:33 AM12/30/21

Elkezdtem használni a StreetComplete alkalmazást és azt vettem észre, hogy nem zárja le a módosításcsomagjaimat, csak egyszerűen létrehozza őket.
Mi a különbség a lezárt és a létrehozott módosítások között?
Hogyan tudok kézzel lezárni egy ilyen csomagot, akár az appban, akár böngészőből?
Előre is köszönöm válaszaitokat!

Máté

Meskó Balázs

Dec 30, 2021, 4:50:13 AM12/30/21
to openstreet...@googlegroups.com

Szia!

A wiki (https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Changeset) alapvetően azt írja a változáscsomagokról, hogy legfeljebb 10000 elemet tartalmazhatnak, legfeljebb 24 óráig lehetnek nyitva, és 1 óra tétlenség után automatikusan lezárulnak. Értelemszerűen a nyitott módosításcsomagok nem véglegesednek az adatbázisban.

A StreetComplete tömbösíti az azonosító típusú szerkesztéseket, ezért nem zárja le a módosításcsomagokat. A GYIK (https://wiki.openstreetmap.org/wiki/StreetComplete/FAQ) azt írja, hogy ha 20 percig nem változik egy módosításcsomag, akkor az alkalmazás lezárja, ha van internetkapcsolat, ha nincs, akkor a szokásos 1 óra játszik.

Tudtommal nincs mód kézi lezárásra.

Üdv,
Balázs

Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/openstreetmap-hungary/e94b253d-5a04-4aef-98e5-b8faf7703715n%40googlegroups.com.

Máté Menyhárt

Dec 30, 2021, 4:56:29 AM12/30/21
to openstreetmap-hungary
Köszönöm a segítséget!

Máté

Tamás Vásony

Dec 30, 2021, 7:32:19 AM12/30/21

Annyit tennék hozzá, hogy kézi lezárásra csak a StreetComplete-ból nincs mód.
JOSM-ben például bármikor lezárhatók a nyitott módosításcsomagok, de ennek csak akkor van értelme, ha az említett 20 percen belül több egymástól független távolabbi terület kerül felmérésre, ami nem túl valószínű forgatókönyv.

Tamás

Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/openstreetmap-hungary/d4baa129-8b59-cfa9-bad7-8ac2ccbf3f67%40mailbox.org.