Migráció

Kiss Gabor

Jan 3, 2022, 2:56:42 AMJan 3
to openstreet...@googlegroups.com
A publikus kérdésem: az archivumot is lehetséges-e migrálni?

Kiss Gábor

Peter Gervai

Jan 3, 2022, 3:58:02 AMJan 3
to openstreetmap-hungary
On Mon, Jan 3, 2022 at 8:56 AM Kiss Gabor <kg...@ssg.ki.iif.hu> wrote:

> A publikus kérdésem: az archivumot is lehetséges-e migrálni?

Az lehetséges, hogy a Google ideadja a Takeout-on át, de importálni
nem lehet a felületen, a server pedig az OSM-nél van, így nincs
command line.

Lehetséges, hogy ha nagyon nyaggatom az ottani adminokat akkor
hajlandóak beimportálni, de nem vennék rá mérget.
Megnézem.

--
byte-byte,
grin

Kiss Gabor

Jan 3, 2022, 5:28:47 AMJan 3
to openstreetmap-hungary
On Mon, 3 Jan 2022, Peter Gervai wrote:

> [...]
>
> Lehetséges, hogy ha nagyon nyaggatom az ottani adminokat akkor
> hajlandóak beimportálni, de nem vennék rá mérget.

Kösz!

Kiss Gábor

Peter Gervai

Jan 3, 2022, 3:55:31 PMJan 3
to openstreetmap-hungary
On Mon, Jan 3, 2022 at 11:28 AM Kiss Gabor <kg...@ssg.ki.iif.hu> wrote:

> [...]

És hála TomH-nak már bent is van!

Bihari Kristóf

Jan 4, 2022, 4:02:57 AMJan 4
to openstreetmap-hungary
És valóban! Viszont akkor ezen a csatornán lassan be kéne fejeznünk a csevejt, nemde? Vagy időnként majd migráljuk az időközben a Groupson keletkezett tartalmat?
Illetve nem tudom, hány helyen van kommunikálva a lista, de felteszem, ott sem árt átírni ezt az "elérhetőséget".

K.

Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok szolgáltatásbeli openstreetmap-hungary csoportra.
Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/openstreetmap-hungary/CAAWNVq_cqNcQ019nac-ku4PSv9nE_cENZ1bHkkMfzeJZRFXLEw%40mail.gmail.com.

Kiss Gabor

Jan 4, 2022, 4:13:16 AMJan 4
to openstreetmap-hungary
On Tue, 4 Jan 2022, Bihari Kristóf wrote:

> [...]
> időnként majd migráljuk az időközben a Groupson keletkezett tartalmat?
> Illetve nem tudom, hány helyen van kommunikálva a lista, de felteszem, ott

Praktikus lenne átirányítani valahogy a gmailes címre érkező leveleket az új
listára, a Google groupban mindenkinél letiltani a levelek kiküldését, de még
nem törölni a pacekokat a listáról. Azt majd úgy egy hónap múlva.

Kiss Gábor

Bihari Kristóf

Jan 4, 2022, 4:21:44 AMJan 4
to openstreetmap-hungary
Sajnos ilyen opció nincs a Groupsban, de azt meg lehet csinálni, hogy az új lista címét hozzáadjuk a Groups-hoz. Így a régi listára érkező levelek automatikusan átkerülnek az újra (és ha jól értem, ha válaszok visszakerülnek a Groupsba), de ez nem valami elegáns megoldás.

K.

Feri Veres

Jan 4, 2022, 4:59:30 AMJan 4

2022. 01. 04. 10:02 keltezéssel, Bihari Kristóf írta:
És valóban! Viszont akkor ezen a csatornán lassan be kéne fejeznünk a csevejt, nemde? Vagy időnként majd migráljuk az időközben a Groupson keletkezett tartalmat?

Némileg összevissza van a szál szerinti nézet. Konkrétan lentről felfelé kell olvasni. Pl ha itt a "Budapest Park"-ot vagy a "sebességkorlátozás, táblakeresést"-t megnézem:

https://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-hu/2014-January/thread.html

(De ez is jobb mint a semmi ;-) )

Én azt hittem Grinhez valami más szoftverre költözünk (bár a szünet környékén lemaradtam a levelekkel). De persze ez is jó! Legalább központi.

Lehet, hogy volt a Groups-on valami "nem kérek" kapcsoló amit nem vittünk át, azért kapott pár ember a talk-hu-n olyan levelet amire nem számított?

Illetve nem tudom, hány helyen van kommunikálva a lista, de felteszem, ott sem árt átírni ezt az "elérhetőséget".

Weblapon majd kirakom, ha átlátom mi lett/lesz végül. ;-) (Weblapot is költöztetem nemsokára, de elvileg nem jár leállással.)

Köszi a költöztetést! Lehet ez itt az utolsó szál, legalább aki erre jár, meglátja.

Üdv
Feri,

hungarian_user

Jan 4, 2022, 9:27:28 AMJan 4
to openstreetmap-hungary
Jó lenne valami összefoglaló, rövid infó arról, hogy ez a lista hol (lesz) olvasható, és milyen címre kell menni, ha valaki új kérdés szeretne feltenni.
Van-e a mezei olvasóknak teendője? Pl. le- vagy feliratkozás.
Nekem most ez Google "Csoportok"-nak tűnik, ahol jelenleg írok, illetve ezt a fórumot olvastam eddig.

üdv
H_U

Peter Gervai

Jan 4, 2022, 12:19:14 PMJan 4
to openstreetmap-hungary
On Tue, Jan 4, 2022 at 10:59 AM Feri Veres <li...@cmsbazar.hu> wrote:
> 2022. 01. 04. 10:02 keltezéssel, Bihari Kristóf írta:
>
> És valóban! Viszont akkor ezen a csatornán lassan be kéne fejeznünk a csevejt, nemde? Vagy időnként majd migráljuk az időközben a Groupson keletkezett tartalmat?

Ha átköltözünk, akkor lezárom a google listát, majd valahogy.

> Némileg összevissza van a szál szerinti nézet. Konkrétan lentről felfelé kell olvasni. Pl ha itt a "Budapest Park"-ot vagy a "sebességkorlátozás, táblakeresést"-t megnézem:

Akkor a pipermail mégiscsak buta, mint két pár rendőrcsizma.
Lehet, hogy futok még vele egy kört.

> Én azt hittem Grinhez valami más szoftverre költözünk (bár a szünet környékén lemaradtam a levelekkel).

Nyafogás volt, meguntam.

> Lehet, hogy volt a Groups-on valami "nem kérek" kapcsoló amit nem vittünk át, azért kapott pár ember a talk-hu-n olyan levelet amire nem számított?

Az már meg van oldva. Nem panaszkodom nyilvánosan. :-)

Peter Gervai

Jan 4, 2022, 4:32:07 PMJan 4
to openstreetmap-hungary
On Tue, Jan 4, 2022 at 6:18 PM Peter Gervai <gri...@gmail.com> wrote:

> Akkor a pipermail mégiscsak buta, mint két pár rendőrcsizma.
> Lehet, hogy futok még vele egy kört.

Most jobb lett.

Imre Samu

Jan 4, 2022, 6:21:55 PMJan 4

Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok szolgáltatásbeli openstreetmap-hungary csoportra.
Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/openstreetmap-hungary/CAAWNVq8Y8PJrNrKMctaVOVAk27GcDNoPr4Wats%3DVbJApA4R48g%40mail.gmail.com.