Re: [osm-hu] Sürgős kérdés - Lezárt módosításcsomag visszavonása

ITineris OSM

Jan 11, 2022, 4:11:09 AMJan 11
to openstreet...@googlegroups.com
Szia!

Abban a változtatáscsomagban mennyi egyéb (hasznos) változtatás volt, amiért kár lenne, ha elveszne?
Ezek közül van, ami a Börzsönyt (az erdőt) is érinti?
Tudod a változtatáscsomag számát? Csak a 114860341-ről van szó?
Emlékszel, melyik környéken szerkesztettél?

(Ilyenkor a gyorsaság sokat segít, mert a visszacsináláskor annál kevesebb ütközésbe lehet belefutni.)

Jan 11, 2022, 5:17:19 AMJan 11
to openstreet...@googlegroups.com
Levi problémáját szerencsére sikerült a teljes visszavonás nélkül megoldani, csak a (szokásos) lezáratlan multipoligon gondok jöttek elő.
A kérdésre válaszolva: a JOSM-nek van olyan plugin-je, amivel beküldött módosításcsomagot vissza lehet vonni, de ezt csak annak ajánlom, aki már kellően jártas a JOSM kezelésében.
(A JOSM a webes szerkesztőnél jóval kifinomultabb eszköz, a gyakorlottabb szerkesztők többsége ezt használja)

Üdv,
Gergő (mgpx)