Autóbusz-váróterem

Károly Kiss

Dec 12, 2021, 7:40:12 AM12/12/21

Keresem mivel jelölhetők jól a nagyobb autóbusz-várótermek, amelyek autóbusz-állomásokon találhatók. Pl. ilyesmire gondoltam. Mivel a wikin ezt olvastam:

In the case of bus shelters or bus stops that have an associated shelter strucutre, these are not tagged with any building=* tag, as they are not buildings.
Bus shelters should be tagged with amenity=shelter+shelter_type=public_transport.

Én ezt a kombinációt használtam:
building=transportation
amenity=shelter
shelter_type=public_transport

De szerintem ez nem jó. Ez inkább egy kis buszmegállót jelöl a buszjáratok mentén. Ez nem egy esőbeálló. Néztem a taginfót, megpróbáltam a overpass turbót is - bár nem a vagyok valami pró a kezelésében - de nem lettem okosabb.
Mit javasoltok?

Kiss Karcsi

Meskó Balázs

Dec 12, 2021, 3:58:52 PM12/12/21
to openstreet...@googlegroups.com

Szia!

Szerintem ez semmikép nem lesz shelter, ahogy te is megállapítottad, az a buszmegállók esőbeállója. Átnéztem a dokumentált címkéket, az alapján tökéletes megoldást nem találtam, viszont találtam egy javasolt címkézést: https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Proposed_features/waiting_area Ez egy indoor=room vagy indoor=area címkével pontosan arra lenne jó, amit szeretnénk, de ez „csak” egy javasolt címkézés, ikonként megjelenni sehol nem fog.

Üdv,
Balázs

Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/openstreetmap-hungary/5eacccab-e07c-4c59-b6a8-054e38f7e515n%40googlegroups.com.

Károly Kiss