[Talk-ee] Fwd: OSM-i teema konverentsil ’The Baltic Geospatial Information Technology Conference 2021'

Jaak Laineste

to OpenStreetMap Estonia

Tere,

Saadan sellise päringu edasi. On meil huvilisi kes päris huvitaval geoinformaatikute konverentsil 30min OSM-ist Eestis rääkida sooviks? Ma ise olen oma kohalike kontibutsioonidega elu sunnil jäänud väga hektiliseks, OSMF liige ma olen jätkuvalt aga valdavalt ignoreerin nende inforinge. Muidu kasutan küll mitmeid kordi päevas OSM-i taustakaardina Sixfoldi teenuse sees, Mapboxi vahendusel :)

Jaak