Geocaching-event i OSAA søndag d. 25/6 kl 13-15

Morten "boris" Bruhn

to Open Space Aarhus
Hej OSAAnauter

Brian, jeg m.fl. påtænker at holde et geocaching-event i spacet søndag d. 25/6  kl 13-15.

Rammen er, at man fra geocachings side har annonceret en periode, hvor der lægges op til, at man holder maker-inspirerede events. Det kan man læse mere om her:

Tanken er, at folk kan komme og få hjælp til at lave geocaches. Vi holdt et lignende event i spacet i 2014 med stor succss.

Man er som OSAA-medlem (eller hang-around) naturligvis også velkommen til at deltage. Denne mail er mere til info om, at der muligvis er mange mennesker i spacet søndag d. 25 :)

På vegne af Brian og Boris

Dann

to Open Space Aarhus
Hej Boris

Hvis du laver en beskrivelse af dit event, så kan vi ligge det op på OSAA facebook side så det kan skabe lidt liv der :)

Morten "boris" Bruhn

to Open Space Aarhus
Den kommer i sin fulde form, når jeg lige har fået skrevet den :)

/boris