VS: SMD badge soldering workshop - Bornhack 2023

bl...@blackthorne.dk

to openspa...@googlegroups.com

Videresendt fra infomailen 😊

-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: Jesper Rønnekilde
Sendt: 22. september 2023 22:27
Til: hal9k; osaa; labitat
Emne: SMD badge soldering workshop - Bornhack 2023

Halløj Hackers

Der blev på Bornhack i år afholdt en workshop, hvor man kunne fremstille sit eget SMD badge. Jeg har efterfølgende været i kontakt med Theo Borm, som med stor succes afholdte denne workshop. Resultatet er at jeg nu har fået fremstillet 5 stk. programmers, til programmering af den PADAUK

PFS154-S16 microcontroller der sidder på badget.

Her lidt baggrunds info:

https://bornhack.dk/bornhack-2023/program/1337-hax-smd-badge-soldering-workshop/

https://github.com/hackwinkel/label-hardware

https://github.com/hackwinkel/label-software

https://github.com/free-pdk/easy-pdk-programmer-hardware

Theo nævnte for mig i en mail, at der var andre DK hackere der havde vist interesse for hans workshop. Jeg nu med success replikeret hans SMD badge. Derfor denne mail.

Den ene programmer bruger jeg selv til workshop's hos Coding Priates Nyborg. Men jeg har 4 stk. i overskud. Pris pr. stk 100,- KR (uden Socket Converter). Hvis i er interesseret kan jeg sende med posten.

Alternativt aflevere når vi ses. Programmerne er selvfølgelig med download'et FW samt testet.

Go' weekend :)

/jesper