svend-ev

Inger Stokkink

to openspa...@googlegroups.com
På fredag den 26.11. er det for to år siden vi sagde farvel til Svend-Erik, aka svend-ev. Er det en idé at komme sammen denne aften og nørkle lidt sammen, i hans ånd og til hans minde?

Inger Stokkink
@stokkink

Michael Madsen

to Open Space Aarhus
Er frisk

Mark Moore

to openspa...@googlegroups.com
Sikke en smuk idé!
Jeg kan desværre ikke være med på fredag, men jeg sender varme tanker fra hele familien.

❤️

~Mark

--
Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.
Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage mails fra den, skal du sende en mail til openspaceaarh...@googlegroups.com.

Jacob Toft Pedersen

to openspa...@googlegroups.com, Mark Moore

Ja det er en smuk ide - jeg kan desværre heller ikke fredag.

/pedersen

Inger Stokkink

to openspa...@googlegroups.com
Der er ikke mange der har svaret og kan være der. Så vil jeg foreslå, vi tager den om foråret eller på et tidspunkt hvor vi holder 10-årsjubilæet. Nogenlunde coronafrit også…

Inger

Mark Moore

to openspa...@googlegroups.com
Jeg tænder et LED lys i vinduet i morgen aften og tænker lidt på Svend. En sms til Lillian kommer måske også på tale.

Vi ses til foråret Inger. Kram.

~Mark

Christoph Pisani

to openspa...@googlegroups.com
Det er en smuk idé. Desværre har Jonathan fået Corona og er faktisk temmelig syg af det, så jeg afholder en lille minde hjemme.

Hilsen Christoph

[...]

Mark Moore

to openspa...@googlegroups.com
God bedring, Pisani!

Inger Stokkink

to openspa...@googlegroups.com
God bedring til Jonathan, Christoph. Håber I alle bliver og forbliver raske <3

Inger Stokkink

to openspa...@googlegroups.com
God idé, det vil jeg også gøre.

Flemming Frandsen

to Open Space Aarhus
Ja, det er en god ide.

Henrik Brix Andersen

to Open Space Aarhus
Hej Inger

God idé, men jeg har desværre ikke mulighed for at deltage fredag.

Mvh
Brix
--
Henrik Brix Andersen