Aflevering af nøglebrik

Jørn Villesen Christensen

May 19, 2024, 5:43:32 PMMay 19
to openspa...@googlegroups.com
Hej,

Jeg har for en kort periode været aktiv medlem af OSAA, men faldt ret
hurtigt ind i at min uge var for kort, og har derfor været passiv medlem
et stykke tid.

Nu fraflytter jeg Aarhus og tænkte det måske var på tide at aflevere min
nøglebrik - hvis den altså stadig har interesse. Det er fra tiden hvor
OSAA var på Katrinebjerg; jeg ved ikke om det er det samme system der er
kommet over i bunkeren. Jeg har ikke fulgt så meget med :-D

Så spørgsmål... har nøglebrikken stadig interesse? Hvis ja; er der
tidspunkter hvor jeg kan komme og aflevere den? Eller er der en postkasse?

~Jørn

--
www.talldanestale.dk

Dann

May 20, 2024, 10:54:27 AMMay 20
to openspa...@googlegroups.com
Hej Jørn

Det har absolut interesse at få den nøglebrik tilbage da det koster os at havde dem.

Kan du komme forbi i morgen efter kl 1700 og aflevere den?

Cheers
Dann Ernstsen

--
Du har modtaget denne besked, fordi du er tilmeldt gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.
Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage mails fra den, skal du sende en mail til openspaceaarh...@googlegroups.com.

Kasper Tulstrup

May 20, 2024, 11:05:37 AMMay 20
to openspa...@googlegroups.com
De nøgler vi havde på Katrinebjergvej giver vi ikke noget for, det er dem vi får fra FO vi giver noget for 😊

Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.

Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage mails fra den, skal du sende en mail til openspaceaarh...@googlegroups.com.

Dann

May 20, 2024, 11:40:59 AMMay 20
to openspa...@googlegroups.com
Havde overset det var katrinebjerg, så behøves vi den ikke tilbage :)

Cheers
Dann Ernstsen

Jørn Villesen Christensen

May 21, 2024, 12:42:56 PMMay 21
to openspa...@googlegroups.com
Modtaget. Så ryger den i elektronikskrot :)

~Jørn