Open Space Aarhus er officielt åbent

Flemming Frandsen

to Open Space Aarhus
Lige for nyligt har vi fået lavet de to vigtige ting der skulle til for at OSAA igen kan være åbent:

* Døren til udenfor som virker som nødudgang og indgang uden for bunkerens åbningstid.
* RFID lås på både inderdøren og yderdøren, så man kan låse sig ind med sin RFID nøgle.

Så kom gerne i OSAA!

Der er stadig mange ting der mangler at blive bygget og ryddet op, men nu er der i hvert fald adgang!

--
Flemming Frandsen - YAPH - http://osaa.dk - http://dren.dk/

Mark Moore

to openspa...@googlegroups.com
Mega fedt! Jeg var dernede sidst da vi mailede lidt frem og tilbage om at få min RFID til at virke. Jeg kom for at se om der var noget jeg kunne rydde op eller finde en plads til, men jeg fandt aldrig ud af hvor man tænder lyset... :D

Hvor tænder man lyset?
~Mark

--
Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.
Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage mails fra den, skal du sende en mail til openspaceaarh...@googlegroups.com.

Flemming Frandsen

to Open Space Aarhus
Lige ved inderdøren, længst væk fra yderdøren.