tirsdagshack

Christoph Pisani

to openspa...@googlegroups.com
idag > kl. 16

-cpi

Jacob V. Rasmussen

to openspa...@googlegroups.com

Bedre endnu, der er faktisk driftsmøde.

Vi aftalte i tirsdags, at punkter der ikke var overhængende nødvendige for Maker Faire, skulle skubbes til i dag.

Jacob V. Rasmussen

to openspa...@googlegroups.com, Jacob V. Rasmussen

Hep ift driftsmøde så kan jeg ikke være der før 19.15 håber det er ok og jeg ville sætte prise på hvis der kunne ventes - som jeg erindre det er der meget interessant på agendaen?

/pedersen

ps: Hvis der er en der ved noget om sovjetiske nattesynsbriller medbringer jeg en ung mand som gerne vil vide mere om sådan nogle og strømforsygninger og infrarødt lys.

1975...@gmail.com

to openspa...@googlegroups.com, Jacob V. Rasmussen
Hvordan kommer man ind i spacet? Hoveddøren er låst, det samme er døren ved handicapparkeringen og tilsyneladende er der kommet en ny dør ved trappen som jeg heller ikke kan åbne…

#notsoopenspaceaarhus

Sendt fra Yahoo Mail til iPhone

1975...@gmail.com

to openspa...@googlegroups.com, Jacob V. Rasmussen
Update: Det viste sig at der var to i spacet allerede og nu er jeg lukket ind :-)

Michael Madsen

to Open Space Aarhus
Jeg kommer så snart jeg er i Århus, har fri 17.30.

Paul M. Bendixen

to OSAA
Ding dong, er der nogen der lukker op?
/Paul