Forslag: spacet sælger råmaterialer til laserskæren

Dann

to Open Space Aarhus
Hej

Jeg har et forslag, der kræver at vi bliver enige om at vi kan gøre det der er blevet forslået til OSOMATEN -> at vi kan bruge vores brik til at købe vare via vores egen foreningskonto som vi betaler vores kontigent via.

Forslaget er at der indkøbes træplader til laser skæren. Medlemmer kan så købet træplader til at bruge i laserskæren. Ændring i forhold til hvordan vi gør det nu, er at disse skal man betale for, hvorimod alle rester der er rundt omkring skal man ikke betale for (selvfølgelig).
Grunden til jeg stiller dette forslag er for at havde materialer nemt tælgengildelig for medlemmerne og for at generere et smule indtægt til foreningen.

Hård masonit plade på 3x1220x2440mm koster 60kr i 10-4, den kan skæres op til x3x400x600mm plader, som kan sælges til 10 kr stykket overskud til foreningen er 5kr.

Rød østen krydsfiner BB/CC4x1220x2440mm koster 180kr i 10-4, den kan skæres op til x4x400x600mm plader, som kan sælges til 25 kr stykket overskud til foreningen er 10kr. Grunden til ønsket om større overskud er at dette materiale er lidt mere arbejdskrævende at skære op.

MDF caberwood E1 6x1220x2440mm koster 162,5kr i 10-4, den kan skæres op til x6x400x600mm plader, som kan sælges til 20 kr stykket overskud til foreningen er 7,5kr.

Jeg vil gerne stå for at hente pladerne, skære dem op og lave et sted ved laseren der tydeligt viser disse plader skal der betales for. Er der nogen der kan tage det med til næste drift møde?

Thomas Larsen Wessel

to openspa...@googlegroups.com
Det er en rigtigt god idé! Vi tager det op på driftsmødet.

(Som nogen ved, så tyder det på, at vi snart har styr på det juridiske ift en osamatbetaling. )

--
Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.
Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage mails fra den, skal du sende en mail til openspaceaarh...@googlegroups.com.

Jakob Kristensen

to openspa...@googlegroups.com
Hej Thomas.
Jeg når ikke i spacet i aften, men støtter fuldt op om indkøb af svejseudsugning og også Danns forslag.

Med venlig hilsen
Jakob