Maker Faire

Jacob Toft Pedersen

to openspa...@googlegroups.com
Vi havde et kort møde i dag, som meget uformelte om hvad og hvorledes.

Jeg har prøvet at opsummere hvad jeg ved på
https://wiki.osaa.dk/index.php?title=AarhusMiniMakerFaire2021

Skriv gerne på !

Kommenter her!

Duk Op!

Vi SES!

/pedersen

Inger Stokkink

to openspa...@googlegroups.com
Hej alle,

Mht. sy-projektor kom Anne med det plan, at vi kunne vise hvordan projektoren bruges ved at lave huer. Så vi projicerer og syer.

Spørgsmålet er: har OSAA budget til stof?

Kh. Inger

--
Du har modtaget denne besked, fordi du er tilmeldt gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.
Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage mails fra den, skal du sende en mail til openspaceaarh...@googlegroups.com.

Paul M. Bendixen

to OSAA
Hvilken slags stod skal der bruges? Kunne det ikke være meget sjovt hvis folk kunne "upcycle" deres aflagte skjorter/t-shirts/sorte hoodies/underbukser?
Så gør opmærksom på at man kan komme med sit eget eller få folk på listen til at donere (vasket!) aflagt tøj?
/Paul

Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.

Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage mails fra den, skal du sende en mail til openspaceaarh...@googlegroups.com.

Jacob Toft Pedersen

to openspa...@googlegroups.com, Paul M. Bendixen

Hej

og hvad koster stoffer nu om dage?

Der er deriftmøde i morgen(tor jeg) og hvis der skulle snakkes om det der kunne det være interessant at vide hvor meget det ville være brug for.

/pedersen

Inger Stokkink

to openspa...@googlegroups.com
Det er en virkelig sjov idé! Tjekker lige med HQ.

Jacob Rasmussen

to openspa...@googlegroups.com
Driftsmødet er anden tirsdag i måneden. I denne måned må det være den 12/10.

Jacob Toft Pedersen

to openspa...@googlegroups.com
Ok.

Jeg kommer alligevel i dag.

Vi skal snakke planer også ift maker faire.

/Pedersen