Adgang til spacet

peteri...@gmail.com

to Open Space Aarhus
Hej alle,
Jeg blev bedt om at skrive den her pæl.
Godtså!
Jeg snakkede kort med pedellen om adgangen til spacet. Han sagde at vi ikke måtte komme ind i spacet via det han kaldte nødudgangen fordi det netop var en nødudgang.

Anyone?

-p

Kasper Tulstrup

to openspa...@googlegroups.com
Hvordan skal vi så komme ind? Når vi var blevet lovet døgn adgang og der er alarm på i resten af bygningen 🙄

--
Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.
Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage mails fra den, skal du sende en mail til openspaceaarh...@googlegroups.com.

peteri...@gmail.com

to Open Space Aarhus

Anders Christensen

to 'Oliver Ryde' via Open Space Aarhus
Det fremgår af lejekontrakten, så pedellen har vist glemt sit bagland i den henseende.

--
Mvh Anders Christensen

Flemming Frandsen

to Open Space Aarhus
Lejekontrakten siger noget andet.

Flemming Frandsen

to Open Space Aarhus
Jeg har lige snakket med Stig, status er:

* Døren til nødudgangen er klar til at blive brugt til nødudgang, så vi betaler husleje fra nu af.
* Inddækningen til nedløbsrøret er "snart" på plads.
* Alle vore medlemmer får en ekstra nøgle som kommer til at give adgang via hovedindgangen og mulighed for at slå alarmen fra, det er næsten på plads
* Lige nu kan vi få 10 nøgler til hoveddøren.
* Der er ved at blive ansat en administrator af adgangen, som burde starte på mandag, men er forsinket.
* Når administratoren er på plads ("snart") vil alle vore medlemmer få en nøgle til hoveddøren.
* De vil ikke umiddelbart have at vi skifter låsen på nødudgangsdøren, så det må vi lade være med.

--
[...]

Flemming Frandsen - YAPH - http://osaa.dk - http://dren.dk/

allan.joha...@gmail.com

to Open Space Aarhus
Betyder det, at vi ikke kan bruge vores brikker til at komme ind via nødudgangen? Og hvis ikke, hvordan åbner vi den så? Skal den fungere som nødudgang skal vi jo kunne låse den op.

Hvis vi skal ind igennem hoveddøren og kan slå alarmen fra, hvordan er det så med ansvaret hvis en af os glemmer at slå alarmen til igen når vi går? Eller hvis vi glemmer at slå den fra og der kommer en vagtmand ud til bygningen?

Mvh.
Allan

Anders Christensen

to 'Oliver Ryde' via Open Space Aarhus
Nødudgangen kan åbnes indefra og benyttes som flugtvej i nødstilfælde.

Jeg kan forestille mig at såfremt et medlem af Osaa går i alarmen får Osaa regningen på et besøg af vagtmanden, det koster formentligt i omegnen af 4-5 måneders kontingent pr. gang (kr. 800-1000)

… Det anbefales at lade være med at gå i alarmen!

--
Mvh Anders Christensen

Thomas Larsen Wessel

to openspa...@googlegroups.com
Jeg har fået en mail fra Stig om, at vi får 20 brikker, til at starte med, én af de nærmeste dage. Jeg skal kontakte ham i morgen.