3D printer project

Jacob Toft Pedersen

to openspa...@googlegroups.com

Hejsa

Måske var der nogen der manglede et 3D printer projekt?

Jeg har en https://www.think3dprint3d.com/3D-Printer-Kits/complete-3D-printer-kits/Kossel-XLplus-3dPrinter-Kit Release 2. Den har ikke været brugt meget det sidste stykke tid, fordi den fik en storebror*.

Det vil sige at jeg har skiftet elektronikken til et helt nyt SKR noget 32 bit mother board** og hotenden er ny og har kun været tændt og har ikke prøvet plastic endnu ( Lite 6 HotEnd - 1.75mm / 12V / Bowden × 1)

Der mangler "bare" noget pæn montering af elektronik & kalibrering. Projektet med opgradering er gå lidt i stå og så kom jeg til at smadre spejlet til at ligge ovenpå headbed - stoppede det helt.

Der er lavet en delta konfiguration med motorer, steps, limit switches etc.

Nu:

https://home.rotand.dk/index.php/s/fnjFgykzeiCzTTe

https://home.rotand.dk/index.php/s/47bjGwBA5Dg769M

For noget tid siden:

https://www.instagram.com/p/BNUgSfqjQ00/

Hvis det har interesse skriv.

/pedersen

*: Anycubic Predator opgraderet til Duet2Wifi

**: BIGTREETECH SKR mini E3 V1.2 32Bit Control Board With TMC2209 UART Driver 3D Printer Parts skr v1.3 E3 Dip For Creality Ender 3