Punktudsugning til metal/multiværksted

Thomas Larsen Wessel

to openspa...@googlegroups.com
Har jeg ret i, at det eneste punktudsugning, vi har haft, var til loddebordene? Skal vi have indkøbt en arm med noget punktudsugning?

Hvad med nedenstående, til 1000kr:

Vh Thomas

Dann

to Open Space Aarhus
Det vi har er laboratoriet udsugning der kan bruges lodning. Den du har fundet der, vil være fantastisk til svejsning. motoren kan sikkert sælges igen eller nogle kan hakke den motor til andre formål. synes det virker som et godt køb

Thomas Larsen Wessel

to openspa...@googlegroups.com
Nu er købet endnu bedre :) Han tilbyder det for 600kr. Skal vi ikke bare slå til?

Alternativt er der også denne i Langå, til 925kr, hvis det er lettere ift transport. https://www.dba.dk/svejse-udsugning-gram-gra/id-1071324452/

Er der nogen, der kan hente den ene eller den anden?

Og er der nogen villige på linien med slanter på lommen? :) Jeg skyder de første 200kr i. Evt overskud ved indsamlingen kan bruges på co2. Hvad koster det at fylde sådan en?

Vh Thomas

--
Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.
Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage mails fra den, skal du sende en mail til openspaceaarh...@googlegroups.com.

Kasper Tulstrup

to openspa...@googlegroups.com
Ville gerne give til det men har desværre ikke råd lige nu 😒
Men hvis du kan få ham i Langå ned i pris ville det ikke være dumt for jeg kan sagtens køre forbi Langå på vej hjem fra arbejde

Jakob Kristensen

to openspa...@googlegroups.com
Jeg smider gerne 200 i puljen.

Med venlig hilsen