Erfaring med byggetilladelse vedr. montering af solceller på jord

Nad

to Open Space Aarhus
Hejsa,
Long time no see :)

Vi er flyttet ud på landet og skal nu etablere et solcelleanlæg i vores baghave. Vi har allerede fået en landzonetilladelse og skal søge en byggetilladelse.
Er der nogen af jer der har erfaring med det papirarbejde der kræves? Eller måske ved I hvor man kan finde en eksempel elle en aktuelt ansøgning nogen har tidligere indsendte?

Jeg kang godt bruge en enterprenør til det men de få montører jeg snakkede med var desværre ikke interesseret i opgaven, da anlægget var ikke købt hos dem.

Mvh,
Nad