Tech Talk mini flyer

Jacob Toft Pedersen

to openspa...@googlegroups.com
Hejsa

Vil det se OK ud ?

Der mangler blogpost, som kan linkes til http://ttt.osaa.dk etc.

Jeg erindre at Cristoph havde mulighed for at printe ?

/pedersen

ps: det lader til at vi har Frøbert auditoriet

opa11-t3.pdf
t3.svg

Flemming Frandsen

to Open Space Aarhus
Fedt med gratis lån af auditoriet, godt gået!

Traditionelt har vi brugt t3.osaa.dk, men ttt.osaa.dk er da også fint, under alle omstændigheder skal man rette i https://wiki.osaa.dk/index.php?title=ShortLinks for at få det til at virke.

Jeg tror også vi skal have lavet en vejledning i at finde OSAA, både det at finde den rigtige indgang, få fat på nogen til at lukke op og finde ned i kælderen er nærmest umuligt for nye folk.

Måske kan vi få lov til at hænge en dørklokke og en find-vej vejledning ude ved fordøren?

--
Du har modtaget denne besked, fordi du er tilmeldt gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.
Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage mails fra den, skal du sende en mail til openspaceaarh...@googlegroups.com.

--
Flemming Frandsen - YAPH - http://osaa.dk - http://dren.dk/

Christoph Pisani

to openspa...@googlegroups.com
Godt gået Jacob!
hvor mange skal vi have? duplex y/n?
-cpi

Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.

Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage mails fra den, skal du sende en mail til openspaceaarh...@googlegroups.com.

Kasper Tulstrup

to openspa...@googlegroups.com
Synes det ser ganske fornuftigt ud 😁 et logo i osaa grøn kunne måske være fint, men ikke nødvendigvis en nødvendighed ☺️

Jacob Toft Pedersen

to openspa...@googlegroups.com
Jeg tænker at vi skal have nok..

Der er 8 på hvert ark, mon ikke at vu kan dele 200 ud? Aka 25 kopier hvis det er for lidt kan vi lave flere i løbet af lørdag.

Ift farve kunne man måske have vores logo i grøn på bagsiden? Jeg har ikke mulighed for at redigere før sent i aften. Men at lave en bagside kan jo fint gæres ved kopi maskine n

/pedersen

Jacob Toft Pedersen

to openspa...@googlegroups.com
Ift vejledning skal http://find osaa.dk måske bare lige shines op
[...]

Christoph Pisani

to openspa...@googlegroups.com
Ok, måske finder jeg tid til at lave en bagside i eftermiddag på OPA, ellers printer jeg den nuværende i morgen.
Hilsen Christoph