USA hanstik

21 wyświetleń

Morten "boris" Bruhn

nieprzeczytany,
11 sie 2022, 14:31:5411.08.2022
do Open Space Aarhus
Hej folkens

Jeg skal snart en tur over dammen. Derovre bruger de jo 110V, men de fleste switch-mode strømforsyninger kan godt klare det. De har blot ikke danske stik.

Nogen der ved om vi har nogle kamerkanske apparat-stik liggende i spacet ?

/boris

Inger Stokkink

nieprzeczytany,
11 sie 2022, 15:27:3611.08.2022
do openspa...@googlegroups.com
Hvornår er snart? Måske har jeg noget liggende.

--
Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.
Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage mails fra den, skal du sende en mail til openspaceaarh...@googlegroups.com.

Flemming Frandsen

nieprzeczytany,
11 sie 2022, 15:48:5811.08.2022
do Open Space Aarhus
Jeg har et par korte usa-han til 3xdk-hun kabler som vi plejer at bruge, dem kan du godt låne.

--

Kasper Tulstrup

nieprzeczytany,
11 sie 2022, 16:24:0911.08.2022
do openspa...@googlegroups.com
Jeg er temmelig sikker på at der ikke er noget af den dur i spacet pt.
Har set nogle UK stik engang men de er røget ud.

Kristen Nielsen

nieprzeczytany,
12 sie 2022, 04:11:5512.08.2022
do openspa...@googlegroups.com
Jeg plejer at lav en USA han og dk hunstik (med jordben).  USA stik fås med og uden jord (2 flade ven og rundt jordben) .  Jeg har aldrig haft brug for omformer men tjek om dine powersupplies kører på 110v
Rigtig god tur

Morten "boris" Bruhn

nieprzeczytany,
12 sie 2022, 17:29:0112.08.2022
do Open Space Aarhus
Tak for alle de gode bud. Har hentet Flemmings :)

/boris
Odpowiedz wszystkim
Odpowiedz autorowi
Przekaż