Saltar al primer mensaje no leído

Thomas Larsen Wessel

no leída,
27 jun 2022, 7:01:4927/6/22
a openspa...@googlegroups.com
Er der nogen, der kan huske, om OSAA en gang havde sin egen sækkevogn? Og hvad der evt blev af den? Jeg mindes svagt, at vi havde én, men jeg er i tvivl.

Jeg står og skal bruge én i nogle timer, og ville nemlig gerne have lånt den :)

Kasper Tulstrup

no leída,
27 jun 2022, 11:59:5827/6/22
a openspa...@googlegroups.com
Vi har haft en, men har ingen anelse om hvor den er og om vi stadig har.

--
Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Open Space Aarhus" i Google Grupper.
Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage mails fra den, skal du sende en mail til openspaceaarh...@googlegroups.com.

Dann

no leída,
27 jun 2022, 13:57:0327/6/22
a Open Space Aarhus
Jeg synes jeg så en inden i metal værkstedet, mener over ved svejseren. Men er ikke 100% sikker.
Responder a todos
Responder al autor
Reenviar
0 mensajes nuevos